|
کدخبر: 283289

نخستین اجلاس و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار برگزار می‌شود

نخستین « اجلاس و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار » از تاریخ ششم تا نهم بهمن 1401 در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود.

 به گزارش ستاد خبری نمایشگاه، این رویداد با مشارکت بیش از 280 شرکت کننده شامل وزارتخانه‌ها، دانشگاه‌ها، استانداری‌ها، شهرداری تهران، کلانشهرها و مراکز استان‌ها، مناطق آزاد، شهرهای جدید، بانک‌ها، بیمه‌ها، صنایع سبز، خودروسازها، اپراتورها، شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌های زیرساخت‌ها و تجهیزات هوشمند در مساحتی بالغ بر 21 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار می شود. ساعات بازدید نمایشگاه از ساعت 17 تا 22 است.

نمایشگاه-شهر-پایدار-۱

دولت هوشمند، مدیریت شهری هوشمند، اقتصاد پایدار، انرژی‌های سبز، حمل و نقل پایدار، محیط زیست، حوزه های ساختمان پایدار و هوشمند، دولت هوشمند، تجهیزات و زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات، پژوهش، اقتصاد پایدار و امنیت در شهرهای هوشمند برخی از محورهای این نمایشگاه است.

ارائه آخرین دستاوردهای فناوری روز حوزه شهرهای پایدار و هوشمند، بررسی نقش مدیریت ساخت و ساز در توانمندسازی، بهینه سازی و ارائه مدل‌های مناسب در توسعه مدیریت شهری، آشنایی با مفاهیم جدید حوزه سازه و طراحی شهر پایدار، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در راستای هوشمندسازی آن، ایجاد فضا و بستر مناسب جهت حضور شرکت‌های دانش بنیان به منظور بهره‌گیری بیشتر از علوم و فنون روز و ارتقای روش‌های علمی توسعه شهر پایدار، ایجاد بستر مناسب جهت تبادل دانش و فناوری نو، حفظ سلامت محیط زیست و اکوسیستم زمین، معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌ها، نهادها و سازمان‌های داخلی و خارجی در زمینه حمل و نقل عمومی پایدار و صنایع وابسته، بررسی مصرف بهینه انرژی و ارائه راه حل‌های مناسب جهت توسعه عمرانی و شهری، توسعه بازار شهری هوشمند، برقراری اهداف موثر بین نهادهای علمی و اجرایی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه شهری، عقد قراردادهای بازرگانی در زمینه شهرهای هوشمند با شرکت‌ها، گسترش تعامل با سایر کشورها و استفاده از دستاوردها و تجربیات موفق آنها، ایجاد انگیزه سرمایه‌گذاری بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی در حوزه شهری و روستایی، جذب و هدایت سرمایه‌های داخلی و خارجی جهت ورود به پروژه‌های شهر پایدار به منظور توسعه آنها اهداف این نمایشگاه عنوان شده است.

نمایشگاه-شهر-پایدار-2

براساس کنداکتور نمایشگاه شهر پایدار مهلت ثبت نام و انتخاب غرفه در این رویداد تا 5 دی ماه، تاریخ تحویل سالن برای شروع ساخت و ساز 26 دی، تاریخ تحویل غرفه استاندارد 4 بهمن و تاریخ تخلیه فضای نمایشگاه 10 بهمن است.

متقاضیان مشارکت در نمایشگاه می‌توانند درخواست اولیه خود را به همراه فرم ثبت نام جهت ثبت در بانک اطلاعاتی نمایشگاه تکمیل و حداکثر طی مدت سه روز به پست الکترونیک paydar@4faslco.com یا شماره واتساپ 09053583764 و یا شماره فکس 02122770324 ارسال کنند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها