|
کدخبر: 28298

همگی به گالری آنلاین جشنواره پوسترهای نمایشگاهی دعوتید

با خودمان گفتیم قبل از اینکه جشنواره برگزار شود، پوسترهایی که تمام استانداردهای مورد نظر ما را رعایت کردند، در ویژه نامه مجازی گسترش منتشر کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، تا امروز چیزی حدود ۵۰ پوستر به دبیرخانه اولین جشنواره ملی پوسترهای صنعت نمایشگاهی ارسال شده است. البته از این میان برخی پوسترها به دلایل مختلف قابل نمایش نیستند.

برخی آثار کیفیت لازم را نداشت. برخی مربوط به سال آینده بود، برخی پوسترها اصلا ربطی به صنعت نمایشگاهی نداشت و با فیلتری که انجام دادیم در نهایت حدود ۲۵ مورد را برای نمایش در بخش مجازی اضافه کردیم که البته مدام به روز خواهد شد. پیش بینی ما این است که تا زمان پایان جشنواره بیش از ۱۰۰ پوستر برای نمایش داشته باشیم. امید که این امر محقق شود.

در ادامه از شما دعوت می شود سری به گالری مجازی ما بزنید. بی شک تماشای این همه رنگ و زیبایی در یک قاب می‌تواند جذاب باشد.

posterchart.JPG

برای ورود به بخش ویژه نامه آنلاین بر روی تصویر کلیک کنید و تا انتهای صفحه بروید

مخاطبانی که هنوز آثار خود را ارسال نکردند به نکات زیر توجه داشته باشند:

-دبیرخانه جشنواره از دریافت هرگونه پوستر به صورت فیزیکی معذور است. همه آثار باید به صورت فایل jpg‌ یا tiff به تلگرام @press20 یا ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال شوند. کیفیت فایل ها نیز باید حتما بیشتر از ۳۰۰ dpi‌ باشد.

-پانزدهم بهمن ماه آخرین زمانی است که دبیرخانه برای دریافت پوسترها فعال خواهد بود. پس از این تاریخ همه فایل‌ها برای داوری در اختیار هیات داوران قرار گرفته و در این شرایط، امکان پذیرش آثار جدید نیز وجود ندارد.

-تمام آثار ارسال شده به دبیرخانه توسط هیات داوران مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در روز برپایی سمینار صنعت نمایشگاهی (دوم یا سوم اسفند)، سه پوستر برتر از نگاه داوران جوایز ویژه دریافت خواهند کرد. ضمن اینکه یک گالری ویژه برای نمایش پوسترهای برتر نیز در نخستین نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی دایر خواهد شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها