|
کدخبر: 281438 سهیل فرزین

اختصاصی گسترش نیوز؛

نشست های تخصصی انجمن صنفی متخصصان تجهیزات پزشکی در هاسپیتکس ۲۰۲۲ + جزئیات

نشست های تخصصی انجمن صنفی متخصصان تجهیزات پزشکی در نمایشگاه هاسپیتکس ۲۰۲۲برگزار می شود.

نمایشگاه نشست های تخصصی انجمن صنفی متخصصان تجهیزات پزشکی در هاسپیتکس ۲۰۲۲ + جزئیات

هفتمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی،‌ تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی روز گذشته (۱۹ آذر ماه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد. انجمن صنفی متخصصان تجهیزات پزشکی کشور در این دوره از برگزاری این رویداد، همایش ها و نشست‌ های تخصصی را برگزار خواهند کرد.

همایش اصول طراحی، معماری و استانداردهای اعتباربخشی در طراحی بیمارستان از ساعت ۹ الی ۱۳ روز شنبه (۱۹ آذرماه)، همایش و نشست تخصصی سیستم مدیریت یکپارچه در حوزه سلامت(بیمارستان ها، شرکت ها و...) از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ و نشست ضرورت فراگیری MBA تجهیزات پزشکی از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۵ روز یکشنبه (۲۰ آذرماه)، نشست تخصصی مدیریت تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی از ساعت ۹ الی ۱۱ و نشست مدیریت نگه داشت در تجهیزات پزشکی روز دوشنبه(۲۱ آذرماه) و نشست و همایش تخصصی سیستم مدیریت انرژی جهت بهینه سازی مصرف انرژی در بیمارستان ها بر اساس ISO۵۰۰۰۱ در روز پایانی این رویداد (۲۲ آذرماه) و از ساعت ۹ الی ۱۳ برگزار خواهد شد.

هاسپیتکس

به گزارش گسترش نیوز این نشست ها و همایش های تخصصی در زمان های یاد شده و در محل آمفی تئاتر سالن ۳۵ میزبان متخصصان و فعالان این حوزه خواهد بود.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها