|
کدخبر: 223810 سهیل فرزین

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب در گفتگو با گسترش نیوز مطرح کرد:‌

ساخت بزرگترین شهربازی کشور در شهر نمایشگاهی آفتاب

قادری اظهار داشت: اراده و همت صنعتگران صنعت تفریحات و به طور ویژه انجمن تفریحات و شهربازی بر این قرار گرفته تا بزرگترین شهربازی کشور تحت عنوان ایران‌لند در شهر آفتاب ساخته شود.

نمایشگاه ساخت بزرگترین شهربازی کشور در شهر نمایشگاهی آفتاب

یکی از چالش ‌های دنیای کنونی موضوع تفریح و اوقات فراغت است، چرا که تلاش جامعه را به صورت هدفمند افزایش داده و حرکت آن را به سوی تعالی تنظیم می‌ کند. صرف نظر از دیدگاه اقتصادی و صنعتی، نکته قابل تامل و بررسی، دیدگاه فرهنگی و جامعه شناسی است، چرا که این صنعت به صورت شایسته می ‌تواند سبب نشاط، شادابی، پویایی و سلامت هرچه بیشتر جامعه شود.

دهمین نمایشگاه صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک ها (امتک) روز گذشته در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب افتتاح شد. در همین راستا خبرنگار سرویس نمایشگاه گسترش نیوز پیرامون اهمیت برگزاری این نمایشگاه و تاثیر آن بر صنعت تفریحات کشور، گفتگویی را با محمدرئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب ترتیب داده که در ادامه مطالعه خواهید کرد. با گسترش نیوز همراه باشید.

قادری در ابتدای این گفتگو اظهار داشت: روز گذشته نمایشگاه صنعت تفریحات و شهربازی برای دهمین دوره در شهر نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب آغاز به کار کرد. خوشبختانه برگزاری این دوره از نمایشگاه تفاوت های جدی با دوره های گذشته دارد. در این دوره از برگزاری نمایشگاه صنعت تفریحات صنعتگران این حوزه با توانمندی بیشتر به سمت تولید رفته اند و خوشبختانه موفق شدند کشور را از واردات قطعات، ماشین آلات و قطعات این صنعت بی نیاز کنند. این موضوع نویدبخش آینده ای بهتر و درخشان تر در حوزه صنعت تفریحات کشور است.

محمدرئوف-قادری

ساخت ایران لند در شهر آفتاب

وی افزود: طی بازدیدی که که روز گذشته از این نمایشگاه داشتم متوجه شدم که اراده و همت صنعتگران این حوزه و به طور ویژه انجمن تفریحات و شهربازی بر این قرار گرفته تا بزرگترین شهربازی کشور تحت عنوان ایران‌لند در شهر آفتاب ساخته شود. با توجه به اینکه قرار است سایت نمایشگاهی شهر آفتاب به بزرگترین نمایشگاه مدرن و بین المللی جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود ما نیز آمادگی خود را در زمینه همکاری با این انجمن و فعالان این صنعت اعلام کرده ایم. قطعا یکی از نیازهای جدی نمایشگاه شهر آفتاب ایجاد و ساخت یک شهربازی بزرگ و ارجمند در شان مردم ایران است.

مدیرعامل سایت نمایشگاهی آفتاب در ادامه عنوان کرد: قطعا انجمن فعالان عرصه صنعت تفریحات و شهربازی این توانمندی را دارند. به عقیده من ساخت این شهربازی بدون نیاز به خارج از کشور و با تکیه بر تولید داخل ساخته خواهد شد و ما در آینده شاهد محلی خواهیم بود که ضمن برگزاری نمایشگاه های تخصصی حوزه تفریحات در آن محلی برای تفریحات و اوقات فراغت مردم خواهیم بود.

قادری در ادامه خاطرنشان کرد: به طور قطع سایتی موفق خواهد بود که با ایجاد جاذبه های گردشگری، اقامتی، ورزشی، تفریحی، تجاری و بازرگانی موفق شود همه نیازهای جامعه را تحت پوشش قرار دهد.

ظرفیت های سایت آفتاب برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به ظرفیت های سایت آفتاب برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نمایشگاه شهر آفتاب تا سقف حدود ۳۵هزار متر مربع امکان برگزاری نمایشگاه های مختلف اعم از گروه کالاهای صنعتی و خدماتی را دارد. ما ظرف یک الی دو سال آینده ظرفیت نمایشگاه شهر آفتاب را به بیش از ۱۲۰ هزار متر مربع سالن سرپوشیده و حدود ۸۰ هزار مترمربع سالن روباز افزایش خواهیم داد. نمایشگاه شهر آفتاب ظرفیت های بالقوه ای برای برگزاری همه رویدادهای نمایشگاهی شهر تهران، کشور، منطقه و اکسپوهای جهانی را پیدا خواهد کرد. این سایت نمایشگاهی در جهت کمک به توسعه صادرات کشور آینده درخشانی در صنعت نمایشگاهی کشور خواهد داشت.

مدیرعامل سایت نمایشگاهی آفتاب در پایان اظهار داشت: این سایت نمایشگاهی بدون حضور رسانه های دغدغه مند و فعال این صنعت شانس موفقیتی نخواهد داشت. ما رسانه ها درخواست می کنیم که در ایجاد یک سایت بین المللی و مدرن به ما یاری کنند. نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب متعلق به ملت ایران است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها