|
کدخبر: 274800 سهیل فرزین

اختصاصی گسترش نیوز؛

ایران پلاست ۱۶ ساله شد

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست آغاز به کار کرد.

نمایشگاه ایران پلاست ۱۶ ساله شد

مراسم افتتاح شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست امروز ۳۰ شهریور ماه با حضور مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و جمعی از فعالان، متخصصان و کارشناسان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

۴۷۰ شرکت داخلی و ۱۰ شرکت خارجی از کشورهای چین، ترکیه، روسیه، کره،‌ هندوستان و آلمان آخرین دستاوردهای خود در زمینه های محصولات ساخته و نیمه ساخته،‌ ماشین آلاتو تجهیزات پلیمری،‌ مواد اولیه،‌ گرانول، مستریچ، پی وی سی، ماشین آلات تزریق پلاستیک، قالب سازی، فیلم و شرینگ، ماشین آلات پرس و فشرده سازی، تجهیزات خودروسازی و... را در فضایی بالغ بر ۵۶ هزار مترمربع در معرض دید مخاطبان و متخصصان این حوزه قرار داده اند.

این رویداد ۲۳ سالن اصلی در نمایشگاه تهران را تحت پوشش قرار خواهد داد. همچنین ۲۶ شرکت دانش بنیان و استارتاپی نیز در این دوره از برگزاری این نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش گسترش نیوز هیئت هایی از ۱۹ کشور جهان در این دوره رویداد ایران پلاست حاضر شده اند. این هیئت ها از کشورهای افغانستان، ترکیه، تونس، سوریه، اذربایجان، قزاقستان، پاکستان، صربستان، بوسنی، روسیه، قطر، عمان، عراق، تاجیکستان، ارمنستان، اسپانیا، برزیل، تاتارستان و لبنان هستند.

گفتنی است این رویداد از امروز تا ۲ مهر و از ساعت ۸ الی ۱۵ با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی میزبان بازدیدکنندگان است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها