|
کدخبر: 27185

دو انجمن نمایشگاهی حامی جشنواره ملی پوسترها

انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاه های ایران و انجمن نمایشگاه های ایران حمایت رسمی خود را از اولین دوره جشنواره ملی پوسترهای صنعت نمایشگاهی اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، اهمیت «پوستر» در روند برپایی یک نمایشگاه به اندازه‌ای است که می‌توان گفت نخستین موضوع مهم برای هر نمایشگاه یا رویدادی، طراحی پوستر است. چراکه مخاطب برای آنکه بداند در جریان برپایی یک رویداد چه اتفاقی می‌افتد، به پوستر نیاز دارد و به همین دلیل می‌توان آن را مهم‌ترین ابزار تبلیغی دانست.

موسسه فرهنگی و مطبوعاتی صمت به‌عنوان حامی رسانه‌ای صنعت نمایشگاهی کشور نخستین جشنواره ملی پوسترهای صنعت نمایشگاهی را همزمان با سمینار و نمایشگاه صنعت نمایشگاهی با مشارکت تمام فعالان این عرصه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران کلید خواهد زد.

در این مسیر انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاه های ایران و انجمن نمایشگاه های ایران حمایت رسمی خود را از اولین دوره جشنواره ملی پوسترهای صنعت نمایشگاهی اعلام کردند.

POSTERspanser.jpg

قوانین جشنواره

-آخرین مهلت ارسال آثار پانزدهم بهمن ماه به آدرس پستی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید خواهد بود.

-پوسترهای نمایشگاهی مربوط به سال های ۹۵ و ۹۶ مورد داوری قرار خواهند گرفت.

-فایل های ارسالی باید در فرمت های tiff‌یا jpg باشند.

-کیفیت فایل ها نباید از ۳۰۰ DPI کمتر باشد.

-ارائه نام صاحب طراح پوستر الزامی است.

دبیرخانه جشنواره:

تهران - خیابان قائم مقام فراهانی - بالاتر از مطهری - کوچه آزادگان - پلاک ۲۶ - موسسه فرهنگی و مطبوعاتی صمت

تلفن: 88105309 فکس: 88713730

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها