|
کدخبر: 262692

روز جهانی نمایشگاه‌ها جشنی برای هم‌افزایی تمام تشکل‌ها

علی ابراهیم زاده - دبیر انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه‌های بین المللی ایران

نمایشگاه روز جهانی نمایشگاه‌ها جشنی برای هم‌افزایی تمام تشکل‌ها

امروز جایگاه نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری در تمام دنیا به عنوان موتور محرک اقتصاد و ابزاری موثر در جهت توسعه صادرات مورد قبول همگان است. از سال ۲۰۱۶ نیز روزی با عنوان روز جهانی نمایشگاه ها به بزرگداشت این اهمیت و تاثیر گذاری در میان فعالین این صنعت در جهان اختصاص داده شده است.

خوشبختانه در طی این سالها ما نیز این روز مهم را در کنار همه همکاران و عزیزان فعال نمایشگاهی در کشورمان جشن گرفته ایم و انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه های بین المللی نیز همواره نهایت تلاش خود را در هرچه بهتر برگزار شدن مراسم بزرگداشت روز جهانی نمایشگاه ها انجام داده است.

روز جهانی نمایشگاه ها در سال جاری از اهمیت ویژه ای در نظر انجمن برگزارکنندگان برخوردار است. ما دوسال سخت را بعد از همه گیری کرونا پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه امروز بعد از واکسیناسیون عمومی و کاسته شدن از شدت پاندمی نمایشگاه ها به روال قبل بازگشته و در حال برگزاری هستند.

انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه های بین المللی ایران بر این باور است که برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم بزرگداشت روز جهانی نمایشگاه ها موجب هم افزایی توان تمامی تشکل های فعال در این حوزه در پیشبرد اهداف این صنعت خواهد شد و به همه فعالان این صنعت قدرت گفت‌وگوی بیشتر با نهاد‌های بالادستی و تصمیم گیر را خواهد داد. ما مفتخریم که به عنوان یکی از تشکل های فعال در این حوزه مانند سال‌های گذشته با همفکری و همکاری بخش دولتی و دیگر تشکل های این صنعت در برگزاری هر چه بهتر مراسم بزرگداشت این روز سهیم باشیم.

در همین راستا در نظر داریم تا مراسم امسال هر چه بهتر و موثر تر از سال‌های پیش برگزار شده و صدای فعالان این صنعت را هر چه رساتر به اطلاع مدیران و تصمیم گیران و فعالین اقتصادی در نهادها و سازمان های متولی و تاثیر گذار برسانیم تا از طریق حمایت ها و سیاست گذاری‌های بلند مدت شاهد ارتقا واقعی این صنعت در داخل و خارج از کشور باشیم.

نویسنده: علی ابراهیم زاده

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها