|
کدخبر: 261144 سهیل فرزین

اختصاصی‌ گسترش نیوز

افتتاح چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران + تصاویر

چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران امروز در شهر آفتاب افتتاح شد.

نمایشگاه  افتتاح چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران + تصاویر

برگزاری نمایشگاه خودرو تهران به دلیل شیوع کرونا به مدت ۳ سال به تعویق افتاده بود و چهارمین دوره این نمایشگاه نیز قرار بود در تاریخ ۲۶ الی ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ برگزار شود که به دلیل شیوع سویه امیکرون به تاریخی دیگر موکول شد. اما بالاخره امروز ۲۶ اردیبهشت چهارمین دوره این نمایشگاه  با حضور علی نبوی معاون وزیر صمت و رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، عباس تقدسی نژاد مدیرعامل سایت نمایشگاهی شهر آفتاب و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه افتتاح شد.

این رویداد خودرویی از روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت به طور رسمی کار خود را آغاز می‌کند و میزبان عموم خواهد بود. لازم به ذکر است که برگزاری نمایشگاه تا ۳۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. ساعت بازدید نمایشگاه نیز از ۱۱ صبح الی ۱۸ عصر خواهد بود. ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که بازدید برای عموم آزاد است.

از جمله خودروسازانی که در این نمایشگاه حضور دارند می‌توان به گروه صنعتی ماموت، آرین پارس موتور، بهمن موتور، گروه صنعتی ایران خودرو، ایساکو، فرداموتورز، بهمن دیزل، امدادخودرو ایران و شایان دیزل اشاره کرد. همچین قرار است چندین خودروی جدید نیز در این نمایشگاه رونمایی شود. علاوه براین امکان برگزاری تست درایو نیز در این نمایشگاه برای خودروسازان فراهم شده و شرکت ها محصولات خود را برای بررسی بیشتر در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها