|
کدخبر: 217457

مدیر عامل نمایشگاه جنوبشرق در گفتگو با گسترش نیوز مطرح کرد:

کرمان میزبان سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی

نمایشگاه ماشین آلات، ادوات، نهاده‌های کشاورزی، سیستم های آبیاری و تجهیزات گلخانه‌ای در تاریخ ۲۵ الی ۲۸ آبان ماه در محل سایت دائمی نمایشگاه های بین المللی جنوبشرق کرمان برگزار خواهد شد.

نمایشگاه کرمان میزبان سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی

 امیر حسین سعید مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جنوبشرق با بیان اینکه استان کرمان ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه کشاورزی دارد، تشریح کرد: استان کرمان با توجه به تولیدات باغی و محصولات زراعی گسترده یکی از قطب های مهم کشاورزی در کشور به شمار می رود.

وی افزود: با توجه به این ظرفیت‌ها استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه به عمل آمده بطوریکه در این نمایشگاه ما میزبان ۸۰ شرکت داخلی تولید کننده و نمایندگی برندهای خارجی هستیم.

سعید گفت:  این نمایشگاه میزبان تولید کنندگان مطرح و پیشرو در این حوزه از ۲۰ استان کشور از جمله تهران، خراسان، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، خوزستان، اصفهان، فارس، هرمزگان و کرمان خواهند بود.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی جنوبشرق افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده، تولیدکنندگان ادوات و ماشین آلات کشاورزی در سالن خواجوی کرمانی، تولید کنندگان نهاده‌های کشاورزی (کود، سم و بذر) در سالن باستانی پاریزی، تجهیزات آبیاری، گلخانه‌ای، سیستم‌های نوین آبیاری و سیستم های تحت فشار در سالن شهدای مس کرمان میزبان کشاورزان و علاقه مندان این حوزه خواهند بود.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان و حمایت انجمن ها و تشکل های مطرح کشوری از جمله انجمن تولیدکنندگان ادوات کشاورزی، انجمن تولید کنندگان سموم کشاورزی، انجمن تولیدکنندگان کودهای عالی کشور، همچنین وزارت جهاد کشاورزی و سازمانهای نظام مهندسی، جهاد کشاورزی استان کرمان، سازمان توسعه و تجارت پیش‌بینی می‌شود استقبال گسترده ای  از نمایشگاه تخصصی کشاورزی شود.

سعید در پایان از زمان مراسم افتتاحیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: بیست و پنجم آبان ماه ساعت ۱۶مراسم افتتاحیه رسمی این نمایشگاه با حضور مقامات کشوری و استانی در محل سالن همایش های سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی واقع در سایت دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی جنوبشرق و بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازدید از نمایشگاه طی روزهای۲۵لغایت۲۸ آبانماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ تعیین شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها