|
کدخبر: 216645

حضور قدرتمند ایران در نمایشگاه صنعت و تجارت پاکستان

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت و تجارت پاکستان از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ آبان ماه سال جاری برابر با ۱۶ الی ۱۸ نوامبر ۲۰۲۱ بعنوان اولین نمایشگاه پساکرونا در بندر کراچی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه حضور قدرتمند ایران در نمایشگاه صنعت و تجارت پاکستان

این رویداد در حوزه های تخصصی صنعت، ماشین آلات و ابزار، انرژی های تجدید پذیر، حمل و نقل و خودروهای برقی میزبان تولیدکنندگان و صادرکننندگان بزرگ منطقه و بازدیدکنندگان متخصص پاکستانی خواهد بود.

در این نمایشگاه مشارکت کنندگانی از چین، ترکیه، بلاروس، امارات متحده عربی، پاکستان و جمهوری اسلامی ایران حضور خواهند داشت.

بازار ۲۲۰ میلیون نفری پاکستان و مرز قریب به ۱۰۰۰ کیلومتری مشترک با کشورمان، از ویژگی های تاثیرگذار در تجارت بین کشورمان و جمهوری اسلامی پاکستان است.

پاویون جمهوری اسلامی ایران نیز با ۱۹ مشارکت کننده در فضایی به مساحت ۲۹۰ متر مربع، بزرگترین پاویون این نمایشگاه و همچنین بزرگترین پاویون ج.ا.ایران در رویدادهای بین المللی و تجاری پاکستان است.

حوزه فعالیت این مشارکت کنندگان شامل ماشین آلات معدن، ماشین آلات غربالگری، خطوط و صنایع پخت، رنگ و رزین، قالب سازی و قطعات خودرو عنوان شده است.

۵۰ درصد این مشارکت کنندگان از استان خراسان رضوی جهت حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده اند که با توجه به اولویت بازار پاکستان برای شرکت های خراسان، بسیار حائز اهمیت است.

نشست های تخصصی با تجار و واردکنندگان پاکستانی یکی از مهمترین رویدادهای جانبی این نمایشگاه خواهد بود که پیرو هماهنگی های صورت گرفته با سرکنسولگری ج.ا.ایران در کراچی و فدراسیون اتاق های بازرگانی پاکستان طی روزهای اقامت مشارکت کنندگان در کراچی برگزار خواهد شد.

این رویداد اولین همکاری مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان پس از سفر مقامات پاکستانی به ایران و توافق بر توسعه همکاری های مشترک فی مابین است.

مجری رویداد شرکت توسعه رویدادهای نمایشگاهی و تجاری است که پس از برگزاری چهار دوره رویدادهای آنلاین، پنجمین رویداد مشترک با پاکستان طی یک سال گذشته را به صورت حضوری برگزار خواهد کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها