|
کدخبر: 212852

پاویون ایران در اکسپو جذاب تر از گذشته می شود

پاویون ایران که به موقع و همزمان با افتتاح اکسپوی ۲۰۲۰دوبی در ۹ مهرماه توانست کار خود را آغاز کند و در هفته های اول مورد استقبال چشمگیری از جانب بازدیدکنندگان اکسپو قرار گرفته است موجب شد تا دستگاه های مرتبط با اکسپو که در بحث محتوا فعالیت می کنند با انگیزه بیشتری به تولید محتوا پرداخته و به همین جهت جلسات زیادی در چند وقت اخیر برگزار شد که باعث خواهد شد تا نشست های تجاری در آبان ماه به صورت بسیار گسترده ای توسط اتاق بازرگانی ایران و امارات انجام شود.

نمایشگاه پاویون ایران در اکسپو جذاب تر از گذشته می شود

از طرف دیگر هماهنگی های لازم با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انجام پذیرفته تا سالن مربوط به خود و نفرات کارشناس حاضر در آن را ارتقاء بخشیده تا بتوانند با توجه به حجم بالای بازدیدکنندگان جوابگوی نیاز آنان باشند.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گروه های فرهنگی و موسیقی خود را افزایش داده تا برنامه های بیشتر و متنوع تری را اجرا کنند.

در خصوص مسایل مربوط به سازه پاویون نیز آبنمای تعبیه شده در پاویون با پیگیری های مداوم شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران تکمیل می شود تا شاهد یک آبنمای بسیار زیبا تر از قبل در این محل باشیم، چنانچه ۸۰ درصد ساخت آن نیز تا کنون تکمیل شده  و تنها ۲۰ درصد از عملیات اجرایی آن باقی مانده که تا چند روز آینده تکمیل خواهد شد.

در خصوص افزایش تعداد راهنماهای مستقر در مسیر سالن های مختلف پاویون کشورمان نیز هماهنگی های لازمه با بخش خصوصی صورت گرفته تا تعداد ۵ نفر به ۳ نفر راهنما و کارشناسان زبان خارجی که در حال حاضر در پاویون کشورمان حضور دارند اضافه شده و در نهایت مجموعاً تا حداکثر به ۱۰ نفر ارتقاء یابد.

شایان ذکر است، مراتب فوق از روزهای ابتدایی آغاز به کار اکسپو توسط ستاد اکسپو و حسن زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران به عنوان کمیسر ژنرال ایران در اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی و مدیران دوره ای پاویون شدیداً مورد پیگیری قرار گرفته و در روزهای آینده شاهد شرایط بسیار مطلوبتر و جذابتری برای پاویون کشورمان خواهیم بود.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها