|
کدخبر: 209765 سهیل فرزین

اختصاصی گسترش نیوز:

افتتاح بزرگترین نمایشگاه تاسیسات ساختمان خاورمیانه در تهران

بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی افتتاح شد.

نمایشگاه افتتاح بزرگترین نمایشگاه تاسیسات ساختمان خاورمیانه در تهران

نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران IRAN HVAC&R امروز ۲۷ مهر ماه در مراسمی با حضور با حضور صادقی نیارکی معاون صنایع وزیر صمت و حسن زمانی رییس هیئت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران محل سایت تهران افتتاح شد.

این رویداد که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌ های صنعتی داخلی و بین‌المللی برگزار می‌ شود در این دوره نیز با حضور ۳۰۵ شرکت داخلی و ۱۷ شرکت از کشورهای چین، ترکیه، ژاپن، ایتالیا، تایلند، اسپانیا، کره جنوبی، دانمارک و روسیه برگزار خواهد شد.

این شرکت ها از امروز به مدت ۴ روز در فضایی بالغ بر ۴۱۳۵۲ متر و در سالن های ۸،‌ ۹، ۷، ۶، ۳۱آ، ۳۱ب، ۳۵، ۳۸، ۳۸ب، ۳۸آ، ۴۱ آخرین دستاوردهای خود در گروه های کالایی تجهیزات و سیستم های گرمایشی مشتمل بر انواع دیگ، رادیاتور، مشعل و گرمخانه، تجهیزات و سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع مشتمل بر چیلر، فن کوئل، اسپیلت، هواساز، تجهیزات سردخانه ای و برودتی، تجهیزات تاسیساتی، عایق ها، مبدل ها، لوله و اتصالات، شیرآلات صنعتی تاسیساتی و بهداشتی،‌پمپ و تجهیزات تصفیه آب، تجهیزات برقی، الکترونیکی، سیستم های هوشمند سازی، اتوماسیون ساختمان و سایر تجهیزات را ارائه خواهند کرد.

این نمایشگاه طی نوزده سال گذشته به عنوان بزرگترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال بی‌نظیر صاحبان صنایع مواجه بوده است.

لازم به ذکر است که برگزاری این رویداد با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و صرفا با ارائه کارت دعوت و به صورت تخصصی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها