|
کدخبر: 205000

اختصاصی گسترش نیوز؛

نمایشگاه زنجان پس از ۷۰۰ روز دوباره زنده شد + تصاویر

پنجمین نمایشگاه تخصصی توانمندیهای صنایع کوچک و متوسط شمال غرب برگزار شد.

نمایشگاه نمایشگاه زنجان پس از ۷۰۰ روز دوباره زنده شد + تصاویر

نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان پس از حدود ۷۰۰ روز بلاتکلیفی از روز چهارشنبه با برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی توانمندیهای صنایع کوچک و متوسط شمال غرب مجددا به بهره برداری رسید.

کاسپین8

این رویداد با برند تجاری Zanjan SME SHOW و با شعار «تولید ملی-افتخار ملی – ایران قوی» با حضور شرکت های معتبر داخلی کلید خورد. استانداری زنجان، سازمان صنعت و معدن و تجارت استان زنجان، شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان زنجان، پارک علم و فناوری استان زنجان و انجمن دوستی ایران و روسیه از جمله مشارکت کنندگان این رویداد هستند.

کاسپین2

مدیرعامل نمایشگاه کاسپین در گفتگو با گسترش نیوز اهداف برگزاری این رویداد را شناساندن توانمندی های صنایع کوچک ومتوسط استان زنجان و معرفی محصولات جدید عنوان کرد و اظهار داشت:  فناوری های تخصصی ارائه شده از سوی شرکت کنندگان، ایجاد فرصت انعقاد قرارداد کاری، پیشرفت و توسعه ظرفیت های استانی، ایجاد زیر ساخت مناسب برای شرکت های نو بنیان و معرفی فعالیت های اقتصادی شرکت کنندگان از جمله مواردی است که در این رویداد مورد توجه است.

کاسپین5

سیدرضا قندیلی همچنین گفت: یافتن نمایندگان فعال استارتاپ ها در زمینه فعالیت های مرتبط، ایجاد فضای آموزشی برای علاقمندان به شرکت های دانش بنیان، شناخت نیازهای مشتری، بهره گیری گسترده از تبلیغات در جهت افزایش اعتبار و معرفی بهتر شرکت کنندگان، آشنایی و شناخت رقیبان تجاری و برنامه های سازمان یافته آن ها، ایجاد فرصت سرمایه گذاری برای پیشبرد فعالیت های مربوطه، فراهم ساختن زمینه مناسب جهت ارائه آخرین دستاوردهای نوین علمی، پژوهشی و صنعتی در حوزه های مختلف، شناخت توانایی های علمی، پژوهشی و صنعتی کشور و تقویت ارتباط بین دانشگاه ها و صنایع مشارکت از دیگر ظرفیت هایی است که در نمایشگاه امسال بر آن تاکید داریم.

کاسپین6

وی همچنین افزود: مخاطبان دوره پنجم این رویداد را  تجار محلی، مقامات دولتی، اتحادیه ها و تعاونی ها، شرکت های تعاونی، تولید کنندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان تشکیل می دهد.

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها