|
کدخبر: 183456

آغاز بکار نمایشگاه نقاشی تبادلات فرهنگی ایران و ژاپن

نمایشگاه نقاشی «تبادلات فرهنگی ایران و ژاپن»، برای نخستین بار با نمایش بیش از ۳۶ اثر از هشت هنرمند برجسته ژاپنی علاقه‌مند به ایران آغاز به کار کرد.

نمایشگاه نقاشی «تبادلات فرهنگی ایران و ژاپن»، برای نخستین بار با نمایش بیش از ۳۶ اثر از هشت هنرمند برجسته ژاپنی علاقه‌مند به ایران و خلق آثاری ویژه با موضوع جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی با عنوان «ایران» در آستانه المپیک ۲۰۲۰ توکیو از طرف رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن و با همکاری سفارت کشورمان، شنبه ۱۲ تیر در محل سالن فردوسی سفارت آغاز و تا پنجشنبه۱۷ تیر ادامه دارد.

در این رویداد مهم هنری، به دعوت و پیشنهاد رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن، علاوه بر نقاشی و خلق هشت تابلو زیبا شامل مسجد امام اصفهان، روز تقدیر از خانواده، تخت جمشید، سفر، فراتر از خاطره، تهران، تصویر ذهنی پارس با گلدان و گل لاله و کویر و کل در طول چندماه ، تعدادی از آثار برجسته آنان نیز که در نمایشگاه‌های مطرح ژاپن به نمایش در آمده بود ارائه گردیده است.

هنرمندان شرکت کننده در این رویداد،جان ماتسوبارا، شیگه‌نوبو موری‌یاما، هیده‌کو موراتا، سه‌جیما تاکومی، کیدائی تاگوچی، سؤو تسوکاموتو، شیوئیچیرو تسوکودا و کازونوری یامائوچی است.

نمایشگاه-ایران-ژاپن

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها