|
کدخبر: 173517

وظیفه خطیر روابط عمومی برای شکوفایی صنعت نمایشگاهی

حمیدرضا آملی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی ضمن تبریک این روز بر نقش ویژه روابط عمومی در شکوفایی صنعت نمایشگاهی تاکید کرد.

نمایشگاه وظیفه خطیر روابط عمومی برای شکوفایی صنعت نمایشگاهی

حمیدرضا آملی، روابط عمومی را به عنوان رکن اساسی نظام مشورتی، مدیریتی، ارتباطی و اطلاع رسانی توضیف کرد و افزود: روابط عمومی به عنوان عنصری مهم در ارتقاء و پیشرفت سازمانی نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی‌ آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی، برعهده دارد.

وی با اشاره به تأسیس شورای مدیران روابط عمومی صنعت نمایشگاهی کشور و ایجاد شبکه ارتباطی و اطلاعاتی میان دست اندرکاران این حوزه افزود: تشکیل این شورا و ایجاد شبکه ارتباطی در وضعیت بیماری کرونا و امیدبخشی به بخش تجاری، بازرگانی، تولیدی و صادراتی بسیار موثر واقع شده است.

آملی با بیان اینکه نمایشگاهها و رویدادهای تجاری اولین صنعتی هستند که تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفته اند تصریح کرد: شیوع این ویروس در ابتدا موجب ایجاد وضعیت پیچیده ای در کاهش تعداد رویدادها شد، اما در ادامه عملا تمامی نمایشگاه ها در سرتاسر جهان به سمت تعطیلی پیش رفته اند و این وظیفه خطیر روابط عمومی صنعت نمایشگاهی است که در این شرایط رکود بتواند خون دوباره به رگ های این صنعت وارد کند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های ایران بر نقش برجسته تعامل روابط عمومی صنعت نمایشگاهی کشور با سازمان ها، نهادها، ، اتاقهای بازرگانی، اتحادیه ها و سایر بخشهای دولتی و خصوصی تاکید کرد و آن را دستاورد بزرگی دانست.

وی در ادامه اظهار داشت: ارتباطات معقول و منطقی براساس ارزش های سازمان و جامعه ، عمده ترین عامل توسعه اقتصادی و اجتماعی در پرتو برگزاری نمایشگاه ها است.

آملی در پایان فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران خود در روابط عمومی صنعت نمایشگاهی کشور، اصحاب رسانه و تمامی دست‌اندرکاران پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت شفاف سازی و ارائه صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت گفت.

نویسنده: حمی

ارسال نظر