|
کدخبر: 173204

روابط عمومی، صنعت نمایشگاهی را زنده نگه داشت

حسن زمانی رئیس هیأت مدیره و‌ مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن هفته روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

نمایشگاه روابط عمومی، صنعت نمایشگاهی را زنده نگه داشت

در پیام حسن زمانی مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت مدیره و‌ مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران به مناسبت روز روابط عمومی آمده است:

در عصر اطلاعات و ظهور شبکه های اجتماعی و انواع رسانه ها، جایگاه و نقش روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمان های اقتصادی ارتقا یافته و بدون مشورت وهمراهی روابط عمومی ها، شرکت ها و نهادهای اجتماعی و اقتصادی نمی توانند در اجرای برنامه ها، واکنش به درخواست مخاطبان و پاسخ به انتقادها و از همه مهمتر خدمت به مردم موفق باشند.

روابط عمومی ها به قلب تپنده و نبض با دوام اطلاع رسانی و ارتباطات میان مدیران، کارکنان، مخاطبان، مردم و مسئولان درتحقق اهداف کشورها تبدیل شده اند و هم در حوزه ایجاد ارتباط بین سازمان ها و ذی نفعان و مخاطبان و هم در حوزه معرفی دستاوردها و برنامه های سازمانی، نقش موثری ایفا می کنند.

روابط عمومی ها هم در حوزه تصمیم سازی و مشورت با مدیران و هم در حوزه ارتباط با مردم و اجرای برنامه های سازمان ها نقش عمده ای در تحقق اهداف اقتصادی و اجتماعی جامعه دارند. براین اساس با توجه به چنین نقش و جایگاه ممتازی که صاحب نظران اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در دنیای امروز برای روابط عمومی ها قائل هستند، ضمن تبریک فرارسیدن روز مبارک روابط عمومی، به همه کارشناسان و‌مدیران ارجمند روابط عمومی های کشور و نیز از اصحاب رسانه ها که یار و یاور روابط عمومی ها هستند، صمیمانه تبریک و شادباش می گویم.

روابط عمومی ها، بازتاب نظرات مردم، ذی نفعان و مخاطبان به مدیران هستند و کلام شیرین مردم و انتظارات جامعه را به مدیران انتقال می دهند و در عین حال، برنامه ها، تصمیمات جدید، اخبار تازه و خدمات مدیران و خدمتگذاران مردم را به جامعه انتقال داده و محدودیت ها، مشکلات و نارسایی ها را برای مردم قدرشناس کشور توضیح می دهند تا از این طریق، احساس تعلق مردم و مدیران خدمتگذار کشور به برنامه های سازمان ها بیشتر شده و همچنین درک متقابلی از شرایط موجود کشور و امیدواری به آینده فراهم شود.

همکاران روابط عمومی در سال سخت ۱۳۹۹ توانستند صنعت نمایشگاهی را زنده نگه داشته و با انعکاس اخبار نمایشگاه ها، از صنعت نمایشگاهی در سال گذشته، محافظت کنند. از همین رو ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات به تمامی همکاران در صنعت نمایشگاهی کشور، از خدمات و زحمات آنها در سال گذشته که با مشکلات تحریم و کرونا همراه بود تقدیر و تشکر می کنم.

منبع: روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها