|
کدخبر: 173198

اقدام ویژه نمایشگاه تهران برای جذب مشارکت کنندگان خارجی

محمد جواد قنبری معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران از اجرای طرح همکاری با بازاریابان و مجریان بین المللی نمایشگاهی در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

نمایشگاه اقدام ویژه نمایشگاه تهران برای جذب مشارکت کنندگان خارجی

قنبری در این رابطه اظهار داشت: تحقیقات انجام شده توسط سازمان های بین المللی نمایشگاهی نشان می دهد که صنعت نمایشگاهی علاوه بر گسترش تجارت خارجی نقش مهمی در تأمین نیازهای بخش تولید و رقابتی کردن آنها ایفا می کند.

وی همچنین اذعان کرد: بر اساس روندی که طی سال های اخیر شاهد آن بودیم میزان مشارکت کنندگان خارجی در نمایشگاه ها به واسطه تحریم های ظالمانه و ترس مشارکت کنندگان و شرکت های خارجی از مجازات و تحت تحریم قرار گرفتن دچار کاهش چشم گیری شده است.

قنبری همچنین گفت: شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران در برنامه های عملیاتی سال ۱۴۰۰ خود جذب مشارکت کنندگان خارجی را از طریق اعطای نمایندگی به مجریان و بازاریابی بین المللی نمایشگاهی در دستور کار خود قرار داده است.

 معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، ارتقاء جایگاه بین‌المللی شرکت از طریق ارتباط مستقیم با مجریان و برگزارکنندگان بین المللی نمایشگاه‌ها، تسهیل روند جذب شرکت‌های خارجی در رویدادهای نمایشگاهی داخلی با هدف توسعه همکاری متقابل مجریان بین المللی با مجریان داخلی، افزایش درآمدهای خود از محل جذب منابع ارزی مشارکت کنندگان خارجی در نمایشگاه های داخلی، رفع مشکلات و موانع تولید با حضور شرکت‌های خارجی در رویداد های مختلف نمایشگاهی شرکت در راستای مقابله با تحریم ها، بهره‌گیری از توان مجریان بین‌المللی به منظور تسهیل حضور شرکت‌های داخلی در رویداد های معتبر نمایشگاه های خارجی، انتقال دانش و تجربیات مجریان بین‌المللی به صنعت نمایشگاهی کشور بمنظور رشد کمی و کیفی نمایشگاهها و زمینه سازی ارتباط متقابل مجریان بین المللی با مجریان داخلی در مدیریت و اجرای رویدادهای نمایشگاهی را از اهم اهداف این طرح را اعلام کرد.

وی همچنین اظهار داشت: به منظور افزایش انگیزه بازاریابان و مجریان بین المللی بسته حمایتی در قالب تفاهم نامه و یا قرارداد بلند مدت همکاری فیمابین در پیش نویس این طرح در نظر گرفته خواهد شد.

قنبری به این نکته نیز اشاره کرد که این طرح در سال جاری با کسب نظرات کارشناسی فعالان نمایشگاهی، مجریان و تشکل های نمایشگاهی و سازمان ها و نهاد های دست اندرکار در سطح ملی و بین المللی محقق خواهد شد تا با پیاده سازی آن زمینه افزایش فضای رونق کسب و کار در صنعت نمایشگاهی فراهم شود.

منبع: روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها