|
کدخبر: 158115

افتتاح نمایشگاه «چهل سال، تهران» در سینما تک خانه

نمایشگاه بخش ویژه «چهل سال، تهران» با معرفی برگزیدگان این بخش در سینما تک خانه تهران برگزار شد.

نمایشگاه افتتاح نمایشگاه «چهل سال، تهران» در سینما تک خانه

مراسم گشایش نمایشگاه بخش ویژه «چهل سال، تهران» و معرفی برگزیدگان این بخش عصر روز پنجشنبه ۱۴ اسفند در سینما تک خانه تهران (خانه اتحادیه) برگزار شد.

در این مراسم نامزدهای هر بخش و یاسر جعفری (معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران) و محمد حکمت (مدیر خانه تهران) حضور داشتند.

سیف‌اله صمدیان ( دبیر جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر) در ابتدای این مراسم پس از گشایش و بازدید حاضران از نمایشگاه، گزارشی کوتاه از روند برگزاری این بخش ارایه و با اشاره به شیوع پاندمی کرونا از اسفندماه ۱۳۹۸ به دلایل تعویق ناگزیر یک‌ساله در برگزاری نمایشگاه اشاره کرد.

در ادامه برگزیدگان بخش‌های عکس، پوستر و کاریکاتور، به شرح زیر معرفی شدند و به هر یک از ۱۰ برگزیده‌ی بخش عکس، پنج برگزیده بخش پوستر و پنج منتخب بخش کاریکاتور، علاوه بر تندیس ویژه ودیپلم افتخار، مبلغ بیست میلیون ریال جایزه اهدا شد.

برندگان بخش عکس شامل حسین اسماعیلی، خدایار آهی، وحید احمدی، مهدی بلوریان، امیرعلی جوادیان، محمد رزازان، سعید صادقی، طاهره فلاحت پیشه، رضا لشگری و محمد حسین مهیمنی بود.

در بخش گرافیک (پوستر) نیز اعظم امینی سردشت، خسرو اشتری، امید اولادی قادی کلایی، علیرضا خالق وردی، مرتضی فرحناک و مهرداد موسوی برنده شدند.

همچنین برندگان بخش کاریکاتور شامل نعیم تدین، محمدرضا ثقفی، احسان گنجی، مهدی عزیزی و مهناز یزدانی بود.

نمایشگاه «چهل سال، تهران» تا پایان سال ۱۳۹۹ در خانه تهران (اتحادیه) در خیابان لاله زار، کوچه اتحادیه، برپاست و ادامه نمایشگاه در بهار سال ۱۴۰۰ بستگی به شرایط کرونایی در کشور دارد.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر