|
کدخبر: 156605

برگزاری دومین نمایشگاه اختصاصی ایران در سلیمانیه

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه از برگزاری دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در اقلیم کردستان عراق در خرداد ۱۴۰۰ خبر داد.

نمایشگاه برگزاری دومین نمایشگاه اختصاصی ایران در سلیمانیه

«مهدی شوشتری» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه، اعلام کرد: دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه بر اساس مجوز صادره از سازمان توسعه تجارت ایران، از چهارم تا هشتم خرداد ماه ۱۴۰۰ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی سلیمانیه برگزار خواهد شد.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران با اشاره به علاقه تجار و بازرگانان و مصرف کنندگان اقلیم کردستان عراق به کالاها و محصولات ایرانی و همچنین زمینه‌ها، فرصت‌ها و مزیت‌های موجود در بازار عراق و اقلیم کردستان برای شرکت‌ها و کالاهای ایرانی، از شرکت‌های توانمند و معتبر ایرانی برای حضور فعال در این نمایشگاه دعوت به عمل آورد.

شوشتری همچنین گفت: شرکت نمایشگاه‌های دائمی بین‌المللی جنوب آذربایجان غربی، مجری برگزاری این نمایشگاه است و علاقه‌مندان برای مشارکت در نمایشگاه می‌توانند با این شرکت تماس بگیرند.

گفتنی است نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران دی ماه سال گذشته (۱۳۹۸) در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی سلیمانیه و با حضور بیش از یکصد شرکت ایرانی در زمینه‌های مختلف از جمله فرش دستباف، صنایع دستی، مصالح ساختمانی، صنایع غذایی، مبلمان، پوشاک و نساجی، کفش و چرم، لوازم خانگی، فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، صنایع برق، چاپ و بسته بندی، صنایع پلاستیک و … برگزار شد.

منبع: فارس

ارسال نظر