|
کدخبر: 156462

بازدید وزیر صمت از یک نمایشگاه مهم در قزوین

علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت روز شنبه از نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنایع کوچک و متوسط استان قزوین در شهرک صنعتی کاسپین بازدید به عمل آورد.

نمایشگاه بازدید وزیر صمت از یک نمایشگاه مهم در قزوین

وزیر صنعت در بازدید از نمایشگاه دائمی توانمندی های صنایع مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین، با تولیدات واحدهای صنعتی این استان آشنا شد.

در این نمایشگاه، محصولات و تولیدات صنایع مختلف قزوین برای آشنایی سرمایه گذاران داخلی و خارجی و مسئولان کشوری به نمایش گذاشته شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه خط تولید یک واحد تولیدی را در این شهرک در زمینه پارچه فیلامنتی و گلدوزی بر روی پارچه با ۵۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت و ۴۰ نفر اشتغال به بهره برداری رساند.

رزم حسینی همچنین در ادامه کلنگ احداث یک واحد تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت و ۲۱ هزار و ۷۰۵ تن محصول با زمینه اشتغال ۲۷۰ نفر کلنگ زنی کرد.

همچنین با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، عملیات احداث یک واحد تولیدی دیگر در زمینه تولید لوازم بهداشتی چینی، پانل سرامیکی نمای ساختمان، قطعات تزئینی از کاشی و سرامیک با ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت و پنج هزار تن ظرفیت تولید سالانه و زمینه اشتغال ۱۳۰ نفر آغاز شد.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی، لطف الله سیاهکالی و فاطمه محمدبیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسوولان در این مراسم حضور داشتند.

افتتاح چند واحد تولیدی، بازدید از چند کارخانه، دیدار با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و حضور در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر صنعت در سفر به قزوین است.

استان قزوین دارای چهار هزار واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری است و یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی دارد.

۹۰ درصد صنایع استان قزوین کوچک و متوسط هستند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها