|
کدخبر: 154653 میلاد محمدی

اختصاصی گسترش نیوز؛

صنعت نمایشگاهی صاحب فراکسیون در مجلس شد

فراکسیون زیرساخت‌های فرهنگی، سیاحتی، گردشگری و نمایشگاهی در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

نمایشگاه صنعت نمایشگاهی صاحب فراکسیون در مجلس شد

در راستای اجرای بند (دهم) سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مبنی بر حمایت همه‌جانبه‌ی هدفمند از صادرات کالاها و خدمات، موضوع شناسایی فعالیت‌های نمایشگاهی به عنوان صنعت، "لزوم حمایت قاطع از صنعت نمایشگاهی کشور" در کمیسیون‌های مرتبط مجلس شورای اسلامی ایران، مطرح و پس از بررسی، فراکسیون زیرساخت‌های فرهنگی، سیاحتی، گردشگردی و نمایشگاهی در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

نایب رییس انجمن نمایشگاه‌های بین المللی ایران با اعلام این خبر گفت: یکی از راهکارهای دستیابی به میانگین رشد در سال‌های برنامه ششم توسعه اقتصادی، صادرات غیر نفتی ایران و تقویت تجارت خارجی، توجه و حمایت همه جانبه از صنعت نمایشگاه است.

سعید صیفی افزود: در نظر گرفتن فعالیت‌های نمایشگاهی به عنوان "صنعت" در ایران باعث ارتقا جایگاه سهم نمایشگاه‌ها در کشور شده و رشد و توسعه اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

سعید-صیفی۲

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد خاطر نشان کرد: فعالیت‌‌های نمایشگاهی در ایران با ظرفیت قابل ملاحظه‌ای که برای توسعه، چه در سطح تخصصی و چه در سطح بین المللی دارد، در صورت حمایت‌های لازم با رشد چشمگیری رو به رو خواهد بود و آینده‌ای روشن خواهد داشت که امید داریم با پیگیری‌های انجام شده توسط نمایشگاه بین المللی مشهد و تشکیل فراکسیون زیرساخت‌های فرهنگی، سیاحتی، گردشگری و نمایشگاهی در مجلس شورای اسلامی، هر چه سریع‌تر به این جایگاه دست یابیم.

سعید صیفی افزود: به زودی شاهد برگزاری نشست فراکسیون مربوطه با انجمن نمایشگاه‌های ایران در محل نمایشگاه بین المللی مشهد خواهیم بود.

گفتنی است هاجر چنارانی نماینده مردم شریف نیشابور و فیروزه عهده دار ریاست این فراکسیون است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها