|
کدخبر: 152169

اختصاصی گسترش نیوز؛

همه چیز درباره گردهمایی MedTech در هند

پیش بینی می شود اولین دوره از این گردهمایی در تاریخ ۷ لغایت۸ اکتبر ۲۰۲۱ در ویساکاپاتنام، شهری بندری در ایالت آندرا پرادش هند برگزار شود.

نمایشگاه همه چیز درباره گردهمایی MedTech در هند

شرکت نمایشگاهی فرانکفورت هند برای راه اندازی یک گردهمایی نوآوری موسوم به MedTech با منطقه فناوری پزشکی آندرا پرادش هند (AMTZ)، همکاری می کند. هدف از این پروژه به نمایش گذاشتن توانمندی رشد و تحولات در صنعت تجهیزات پزشکی هند است.

همکاری بین این برگزار کننده جهانی و AMTZ باید انگیزه بیشتری به توسعه صنعت تولید دستگاه های پزشکی هند بدهد و سرمایه گذاری در فن آوری های مربوطه را تسریع کند.

پیش بینی می شود اولین دوره از این گردهمایی در تاریخ ۷ لغایت۸ اکتبر ۲۰۲۱ در ویساکاپاتنام، شهری بندری در ایالت آندرا پرادش هند برگزار شود و برای حل چالش های وابستگی به واردات و ملزومات همکاری های فناوری، پیشروان صنعت با مشاوران دولتی و پزشکی را گرد یکدیگر جمع نماید. نهادهای رأس صنعت من جمله انجمن صنایع دستگاه های پزشکی هند و انجمن تولیدکنندگان وسایل تشخیصی هند از این گردهمایی حمایت می نمایند.

راج مانک (Raj Manek)، مدیر عامل شرکت نمایشگاهی فرانکفورت هند، اظهار داشت: "عکس العمل و چابکی هند در تقویت تولید تجهیزات پزشکی همراه با ابتکارات قوی دولت در زمینه خود اتکایی این بخش فرصت مناسبی را برای معرفی یک گردهمایی فراهم می کند که بر ارائه نوآوری در زمینه فناوری های پزشکی به خط مقدم تمرکز نماید. ما مفتخریم که در راه رسیدن به این هدف توانمندی خود را با AMTZ تجمیع کنیم. "

پیش بینی می شود بازار تجهیزات پزشکی هند، که بیش از ۱۳ درصد از بازار تجهیزات پزشکی آسیا و اقیانوسیه را تشکیل می دهد، تا سال ۲۰۲۵ با نرخ رشد مرکب سالانه ۷.۵٪ رشد کند. این صنعت در پنج سال آینده آماده رشد چشمگیر است. با این حال، این صنعت هنوز هم تا حد زیادی تحت تأثیر واردات است و ۹۰ درصد از دستگاه های پیشرفته از طریق واردات تأمین می شوند. گفتگوی تولیدکنندگان و نوآوران تجهیزات پزشکی فرصتی را برای توانمندسازی صنعت بهداشت و تجهیزات پزشکی کشور در دوران پسا کرونا فراهم می کند.

مسه فرانکفورت هند از طریق کنفرانس Pharmasafe India و مجموعه های وبینار های خود فعالانه مشغول پایش رشد صنعت و رفع نگرانی های مربوط به محصولات تقلبی در صنعت داروسازی بوده است. در آگوست سال ۲۰۲۰، این شرکت تابعه در هند، اولین دوره مجازی اجلاس نوآوری دستگاه های پزشکی را برگزار کرد و اکنون از نزدیک با رهبران صنعت در این بخش همکاری می کند تا گردهمایی نوآوری Medtech را به عنوان یک کنفرانس-نمایشگاه بزرگ در اکتبر ۲۰۲۱ راه اندازی کند.

 AMTZ که به عنوان بزرگترین پارک تولید تجهیزات پزشکی هند شناخته می شود، یک زیرساخت علمی تحت حمایت دولت است که قصد دارد وابستگی به واردات و هزینه بهداشت و درمان را تا ۵۰٪ کاهش دهد.

تهیه و تنظیم: محسن خواجه محمدی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها