|
کدخبر: 151848

اختصاصی گسترش نیوز:

این مادر نمونه مدیر ارشد عملیاتی یوفی شد + عکس

انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی (UFI)، ماری لور بلون (Marie-Laure Bellon) را به عنوان مدیر ارشد عملیاتی بعدی خود منصوب کرده است.

نمایشگاه این مادر نمونه مدیر ارشد عملیاتی یوفی شد + عکس

 درحال‌حاضر وی ریس کل و مدیر کل شرکت نمایشگاهی فرانسوی Eurovet است، از یکم مارس به یوفی می‌پیوندد و خارج از مقر سازمان در پاریس مشغول به کار می‌شود.

به دنبال فراخوان جهانی برای متقاضیان، ماری لوربلون از میان طیف گسترده‌ای از نامزدهای بین‌المللی انتخاب شد.

کای هاتندورف (Kai Hattendorf)، رئیس کل و مدیرعامل یوفی اظهارکرد: "من بسیار خوشحالم و به ماری لور بلون بخاطر حضورش در تیم یوفی خوش آمد می‌گویم و مشتاق همکاری با او هستم. تجربه وی در صنعت نمایشگاهی برای هدایت فعالیتهای یوفی و مدیریت و اداره دفتر پاریس ارزشمند خواهد بود. "

ماری لوربلون گفت: "من خوشحالم که این نقش را در یوفی بر عهده گرفتم و مهارتها و تجربیات خود را به فعالیت‌های چشمگیری که تیم یوفی طی سال‌های گذشته انجام داده است اضافه می‌کنم. یوفی در تلاش برای حمایت از صنعت و در ارتباط و به روز نگه داشتن صنعت در این دوران سخت نقشی محوری ایفا می‌کند. من مشتاقانه منتظر این فرصت برای خدمت به صنعت نمایشگاهی و مقابله با چالشهایی هستم که در انتظار من است. "

بلون نقش مدیریت ارشد اجرایی یوفی را از سونیا توماس تحویل خواهد گرفت. سونیا توماس پس از سال‌ها موفقیت، انجمن را ترک می‌کند تا کسب و کار خود را راه‌اندازی کند.

هاتندورف نیز در این باره گفته است: "من به نمایندگی از کل تیم یوفی و اعضای آن، از سونیا بخاطر فعالیت‌های مختلفی که در یوفی داشته است و در آن به رشد و تکامل رسید و سهم بی‌نظیری که در توسعه یوفی بعنوان انجمن جهانی صنعت ما ایفا کرده است، تشکر می‌کنم. "

تهیه و تنظیم: محسن خواجه محمدی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها