|
کدخبر: 151369

اختصاصی گسترش نیوز:

SIAL بازار جدید نمایشگاهی‌ را اینجا تشکیل می‌دهد

مجموعه نمایشگاه‌های SIAL به دنبال افزودن مکان جدیدی برای نمایشگاه خود است. این یعنی باید منتظر رویداد جدیدی به نام سیال جنوب چین (Sial China South) باشیم.

نمایشگاه SIAL بازار جدید نمایشگاهی‌ را اینجا تشکیل می‌دهد

طبق برنامه، این رویداد از ۲۸ تا ۳۰ اکتبر ۲۰۲۱ در شنژن، منطقه Greater Bay جنوب چین، برگزار می‌شود و پیش‌بینی می‌شود ۸۰۰ غرفه دار و ۲۵.۰۰۰ بازدید‌کننده حرفه‌ای را گرد هم آورد. تیم برگزاری SIAL اطمینان دارد که با اعمال سختگیرانه اقدامات بهداشتی می‌تواند با خیال راحت نمایشگاه مورد نظرش را در چین به اجرا در آورد. این تیم سیاست‌های در حال تکامل دولت را دنبال خواهد کرد، بهترین روش‌های ممکن برگزاری رویداد در شرایط همه گیری را گلچین کرده و در خصوص بهترین اقدامات ایمنی و بهداشتی، از نزدیک با سایت‌های نمایشگاهی همکاری می‌کند.

ایلاین چیا ( Elaine Chia)، رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شرکت کام اکسپوزیوم(Comexposium)، برگزار‌کننده نمایشگاه سیال چین می‌گوید: در اوج بهبود همه گیری جهانی ویروس کرونا، ما چشم به استفاده از منابع و تخصص خود در بازار مواد غذایی و نوشیدنی داریم تا بتوانیم نیازهای بازار چین و به ویژه جمعیت در حال رشد و تحول جنوب چین را تأمین کنیم.

سیال جنوب چین با هدف دسترسی ۲۴ ساعته در همه روز هفته، نه تنها یک نمایشگاه تجاری فیزیکی خواهد بود، بلکه طیف وسیعی از محتوای جدید آنلاین، خدمات و راه‌حل‌های پشتیبانی تجارت و بازرگانی را ارائه نیز به مشتریان می‌دهد.

بازار آنلاین و راه‌حل یکپارچه هم رسانی(Matchmaking) مربوط به آن، غرفه داران و بازدیدکنندگان را قادر می‌سازد تا با مشتریان خود قرار ملاقات گذاشته و متعاقباً "در طول کل سال" با آنها دیدار کنند. بنار بر اعلام کام اکسپوزیوم، سیال جنوب چین در شنژن نخستین سری از رویدادهای منطقه‌ای در زمینه غذا و نوشیدنی است که طی سه سال آینده راه‌اندازی می‌شوند.

تهیه و تنظیم: محسن خواجه محمدی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها