|
کدخبر: 149269

نمایشگاه نفت، تجلی غرور ملی

مشاور وزیر و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه ها با ابراز رضایت از سطح بالای برگزاری این دوره نمایشگاه بر حمایت از بومی سازی تولید تجهیزات بالا دستی صنعت نفت تاکید کرد.

نمایشگاه نمایشگاه نفت، تجلی غرور ملی

زمانی در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنعت نفت گفت: نمایشگاه پیش رو از لحاظ کیفی و استاندارد جهانی ازسطح بسیار بالایی برخوردار است و خوشحالیم میزبان یکی از بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی ایران و خاورمیانه هستیم.

 زمانی افزود : این نمایشگاه عرصه نمایش توانمندی‌های داخلی است و نشان می‌دهد دست‌اندرکاران این حوزه تلاش و عملکرد خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه دانش تولید تجهیزات صنعت نفت عمدتا در اختیار کشورهای اروپایی بود ادامه داد : این نمایشگاه تجلی اراده و توانمندی جوانان ایرانی است که توانسته‌اند با بومی‌سازی و خوداتکایی در زمینه ساخت و تامین قطعات و تولید تجهیزات بالادستی صنعت نفت به خود کفایی برسند و باعث ایجاد غرور و موفقیت ملی شوند.

زمانی با اشاره به خبرهای خوبی که این هفته از افتتاح پروژه‌های بزرگ پتروشیمی و صنایع وابسته به نفت در رسانه ها شاهد بودیم گفت : امیدوارم این نمایشگاه در جهت رشد و تداوم دستاوردهای بزرگ نفتی تاثیرمثبت و بسزایی به جای بگذارد.

 مدیر عامل نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ایران در پایان خاطر نشان کرد : صنعت نفت ایران با وجود تقابل‌های استکبار جهانی و تحریم‌های ظالمانه همچنان به رشد خود ادامه داده و هرگز از پای نایستاده است و ما شاهد فعالیت مجتمع‌های صنعتی نفتی و پتروشیمی‌های مختلف در سطح کشور هستیم که در توسعه، اشتغال و رشد اقتصادی نقش بسیار خوبی ایفا کرده‌اند.

 

ارسال نظر