|
کدخبر: 149266 سهیل فرزین

رییس شرکت ملی نفت در گفتگو با گسترش نیوز مطرح کرد:

حمایت ویژه از دانش‌ بنیان های حوزه نفت و گاز

مسعود کرباسیبان گفت: اکنون ما در مرحله ای قرار داریم که می توانیم حمایت‌های بسیار خوبی را از شرکت‌های دانش‌بنیان به عمل بیاوریم.

انرژی حمایت ویژه از دانش‌ بنیان های حوزه نفت و گاز

رئیس شرکت ملی نفت ایران در حاشیه بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» و با حضور ۵۵۰ شرکت ایرانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شده است و در گفتگو با خبرنگار گسترش نیوز، اظهار داشت: این رویداد مهم در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در سال جاری با محوریت ساخت داخل برگزار شده است. بر اساس این محور شرکت‌های E&P و شرکت‌های دانش‌بنیان به صورت جدی‌تر و با حمایت وزارت نفت وارد این عرصه خواهند شد. امیدواریم با تعاریف جدیدی که صورت گرفته بتوان بخش صنعت،‌ تولید، بحث‌های پیمانکاری و اکتشاف را درگیر این موضوع کرد.

مسعود کرباسیان افزود: ما در یک مقطع زمانی خاصی قرار دادیم و تجربه‌های قبلی ما در زمینه تحریم که با اتکای توان داخلی پشت سر گذاشته شد کمک بزرگی به ما خواهد کرد تا ما بنیان‌های خوبی را برای آینده داشته باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: همان‌طور که امروز مشاهده شد توانمندی‌های بسیار خوبی در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کسب شده است. ما در این مرحله می‌توانیم حمایت‌های بسیار خوبی را از شرکت‌های دانش‌بنیان به عمل بیاوریم. اگر نفت در کنار سایر صنایع و پیمانکاران، مشاوران و سازندگان قرار بگیرد،‌ آینده خوبی برای کشور رقم خواهد خورد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها