|
کدخبر: 117014

بر اساس نظرسنجی کشوری در صنعت نمایشگاهی؛

حسین اسفهبدی مدیر برتر نمایشگاه تهران شد

نمایشگاه تهران در دوره مدیریت حسین اسفهبدی بالاترین درآمدهای ارزی را داشته است.

نمایشگاه حسین اسفهبدی مدیر برتر نمایشگاه تهران شد

بر اساس انجام یک نظرسنجی آزاد که توسط گسترش‌نیوز در فضای مجازی و از میان فعالان صنعت نمایشگاهی برگزار شد، حسین اسفهبدی مدیرعامل سابق نمایشگاه بین‌المللی تهران به عنوان اثرگذارترین و بهترین مدیرعامل در طول ۱۵ سال اخیر انتخاب شد.

در این نظرسنجی که با مشارکت گسترده فعالان حوزه‌های مختلف نمایشگاهی در کل کشور از جمله برگزارکنندگان، سایت داران، غرفه‌سازان و اصحاب رسانه برگزار شد، حسین اسفهبدی با کسب بیش از ۵۰ درصد آرا به عنوان اثرگذارترین مدیرعامل نمایشگاهی در کشور انتخاب شد.

نظرسنجی

سید حمید قوام شهیدی با  ۱۸ درصد آرا و کاظم اکبرپور نیز با ۱۵ درصد آرا در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

بهمن حسین‌زاده به عنوان مدیرعامل فعلی نمایشگاه تهران نیز با کسب ۱۴ درصد آرا در مقام چهارم ایستاد.

نگاهی به افتخارات حسین اسفهبدی

شایان ذکر است که نمایشگاه تهران در دوره مدیریت حسین اسفهبدی بالاترین درآمدهای ارزی را داشته است.  بیشترین سطح اشتغال پایدار نیز مربوط به سال‌های ۹۲ الی ۹۶ در این مجموعه است که بسیاری شرکت‌های برگزارکننده و شرکت‌های غرفه ساز جدید به جمع خانواده نمایشگاهی ایران اضافه شدند.

اسفهبدی در سال ۹۶ موفق شد به عنوان اولین مدیر نمایشگاهی ایران به جایگاه ارزشمند قائم مقام منطقه‌ای یوفی در بخش خاورمیانه و افریقا دست پیدا کند که البته پس از پایان خدمتش در نمایشگاه تهران، از این سمت نیز کنار رفت.

وی همچنین توانست در خلال برگزاری اکسپو جهانی سال ۲۰۱۵ که در میلان ایتالیا برگزار شد، جایگاه دوم طراحی داخلی را برای پاویون کشورمان از میان بیش از ۱۵۰ کشور به ارمغان آورد. این اتفاق نیز در تاریخ حضور ایران در اکسپوهای جهانی بی سابقه بوده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها