|
کدخبر: 141210

نمایشگاه بین‌المللی کتاب نان‌فیکشن‌ مسکو آنلاین برگزار می‌شود

مسئولان نمایشگاه بین‌المللی کتاب نان‌فیکشن‌ مسکو یک نسخه مجازی از این نمایشگاه را برای علاقه‌مندان و مخاطبان خود برگزار می‌کند.

نمایشگاه نمایشگاه بین‌المللی کتاب نان‌فیکشن‌ مسکو آنلاین برگزار می‌شود

موسکوتایم نوشته است از زمان انتشار ویروس کرونا برخی از نمایشگاه‌های مهم کتاب در جهان به نسخه مجازی روی آورده و برخی دیگر برگزاری نمایشگاه را به زمان دیگری موکول کرده‌اند. در این میان مسئولان نمایشگاه کتاب‌ نان‌فیکشن مسکو که برگزاری نمایشگاه را تا بهار سال ۲۰۲۱ به تاخیر انداخته‌اند برای راضی و خشنود کردن علاقه‌مندان به نمایشگاه و مخاطبان خود تصمیم گرفته‌اند برنامه‌ها و جلساتی را با نویسندگان مطرح و محبوب به صورت مجازی و آنلاین برگزار کنند.

 به این ترتیب علاقه‌مندان به این نمایشگاه در طی هفته گذشته و نیز هفته آینده در روزهای ۱۲ و ۱۳ دسامبر امکان این را داشته و دارند با نویسندگان برجسته‌ای و شخصیت‌های فرهنگی مطرحی چون سوتلانا الکسویچ، نوبلسیت اهل بلاروس، فرانس دو وال، اخلاق‌شناس هلندی، کارلو گینزبورگ، تاریخ‌نگار اهل ایتالیا، کارل زیمر، فیزیکدان آلمانی از طریق پلتفرم مجازی نمایشگاه دیدار کنند.

از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه در طی این روزها دعوت از ناشران روسی بزرگ برای بحث و گفت‌وگو پیرامون چالش‌های نشر در دوران بحران کرونا است.

این نسخه از نمایشگاه همچین برای کمک به خوانندگانی که دوران انزوای در قرنطینه را می‌گذرانند سه فهرست پیشنهادی با تخفیف قابل توجه برای بهترین کتاب‌های گروه کودکان، بزرگسالان و نیز کتاب‌های کمیک تدارک دیده است.

از عنوان‌های پیشنهادی برگزارکنندگان نمایشگاه برای سال ۲۰۲۰ کتاب «ویروسی که زمین را شکست» نوشته ایرینا یاوکوتنکا و «سرزمین خالی از سکنه زندگی پس از گرم شدن زمین» نوشته دیوی والاس ولز است.

نمایشگاه کتاب‌های نان‌فیکشن مسکو در نسخه و قالب سنتی در ماه مارس ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

 لازم به ذکر است که سی‌وسومین نمایشگاه کتاب مسکو که بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ کتاب در روسیه است در ماه شهریور گذشته به صورت آنلاین و آفلاین به مدت ۵ روز برگزار شد.

منبع: ایبنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها