|
کدخبر: 140199

کرونا یک نمایشگاه دیگر را لغو کرد

ابهامات موجود نسبت به شرایط پیش رو در سایه شیوع ویروس کرونا باعث شد تا برگزارکنندگان نمایشگاه هوایی پاریس از خیر برگزاری آن بگذرند.

نمایشگاه کرونا یک نمایشگاه دیگر را لغو کرد

مقامات برگزارکننده نمایشگاه هوایی پاریس امروز اعلام کردند به خاطر شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و ابهامات موجود نسبت به آینده، برگزاری این نمایشگاه لغو شده است.

هیأت مدیره برگزاری نمایشگاه پاریس در بیانیه خود آورده‌اند که بر اساس توافق انجام شده با انجمن صنعت هوا فضای فرانسه، تصمیم اجتناب‌ناپذیر لغو نمایشگاه هوایی پاریس را با توجه به شرایط سلامت مردم در حوزه بین‌الملل و جمعیتی که برگزاری این نمایشگاه دور هم جمع می‌کند، اتخاذ شده است.

قرار بود این نمایشگاه بین روزهای ۲۱ تا ۲۷ ژوئن سال آینده میلادی برگزار شود و در صورتی که برگزار می‌شد پنجاه و چهارمین دوره برگزاری نمایشگاه هوایی پاریس به شمار می‌آمد.

بنا به اعلام شورای برگزارکننده این نمایشگاه قرار است دور بعدی آن در ژوئن ۲۰۲۳ و در تاریخی که بعدا اعلام خواهد شد برگزار شود. قرار است تمام شرکت‌هایی که برای حضور در این نمایشگاه پول پرداخت کرده‌اند، پول خود را بازپس گیرند.

این نمایشگاه می‌گوید تمام مسئولیت مالی لغو امسال این رویکرد را قبول می‌کند.

این نمایشگاه از سال ۱۹۰۹ آغاز به کار کرده و هر دو سال یک بار برگزار شده است. دیگر نمایشگاه هوایی اروپا که در انگلیس بود امسال به صورت آنلاین برگزار شد.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها