|
کدخبر: 123648

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

نمایشگاه‌ها نباید تعطیل شوند

مفتح با تاکید بر نقش نمایشگاه‌ها جهت شناسایی توانمندی‌های داخلی و ملی گفت: نمایشگاه‌ها نباید تعطیل شوند و باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کار خود ادامه دهند.

نمایشگاه نمایشگاه‌ها نباید تعطیل شوند

محمد مهدی مفتح عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص برگزاری نمایشگاه‌ها در وضعیت فعلی گفت: از اینکه در این شرایط نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود بسیار خوشحال هستیم و اگر پروتکل‌های بهداشتی دقیقا رعایت شوند بسیار به نفع نمایشگاه‌ها خواهد بود.

وی با بیان این که برگزاری نمایشگاه‌ها در چنین شرایط سختی، گامی بسیار مثبت است، افزود: ضمن تشکر از برگزار‌کنندگان نمایشگاه‌ها باید از غرفه داران و بازدیدکنندگان بخواهیم که پروتکل‌ها را به خوبی رعایت کنند.

مفتح با یادآوری این مطلب که رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار سختی نیست، گفت: داشتن ماسک، رعایت فاصله و همچنین استفاده از ضدعفونی کننده‌ها که در تمامی نقاط نمایشگاه وجود دارند به برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه‌ها کمک می‌کند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: با این ترتیب ما می‌توانیم بر شرایط سخت کرونا غلبه کرده و به کارمان هم ادامه بدهیم.

 وی در پایان با تاکید براین نکته که برگزاری نمایشگاه‌ها در شناساندن توانمندی‌ها و پر کردن خلا هایی که در تامین نیازهای مردم وجود دارد نقش اساسی دارند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل نباید نمایشگاه‌ها تعطیل شوند و من برگزاری نمایشگاه‌ها را اقدامی بسیار مثبت تلقی می‌کنم و از غرفه‌داران و بازدیدکنندگان انتظار دارم که به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بپردازند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها