|
کدخبر: 112748 مسعود رمضانی

اختصاصی گسترش‌نیوز:

گردهمایی بزرگان صنعت فولاد کشور در نمایشگاه اصفهان

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته ۱ الی ۴ شهریورماه ۱۳۹۹ در نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

نمایشگاه گردهمایی بزرگان صنعت فولاد کشور در نمایشگاه اصفهان

روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته در یکم شهریور ماه خبر داد. برپایی این نمایشگاه که تا چهارم شهریور ادامه خواهد داشت. برای صاحبان صنایع فولادی فرصتی ارزشمند فراهم می‌کند تا به ارائه گسترده محصولات و توانمندی‌های خود پرداخته و آخرین دستاوردهای خود را در معرض بازدید علاقه‌مندان و فعالان این حوزه قرار دهند.

شرکت‌های فعال در زمینه تولید فولاد، چدن و فلزات غیرآهنی، ریخته‌گری، عملیات حرارتی، آبکاری و پرداخت، متالورژی پودر، فعالان خدمات صنعت متالورژی، مواد اولیه و کمک ذوب‌ها، قالب‌سازی و مدل‌سازی، خدمات آزمایشگاهی، ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی وابسته از جمله شرکت‌هایی هستند که در این نمایشگاه و گردهمایی بزرگ حضور خواهند داشت.

معرفی توانمندی‌های صنایع متالورژی و ریخته‌گری ایران، افزایش حجم مبادلات بازرگانی با رویکرد صادراتی، تهیه و توزیع مواد اولیه و روش‌های تولید، تکمیل و تحویل محصولات مرتبط با صنعت متالورژی و ریخته‌گری، ارتقای تولیدات و به‌روزرسانی دانش فنی و آشنایی با دستاوردهای نوین صنعت متالورژی و ریخته‌گری، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای شرکت‌های داخلی و خارجی و کارآفرینی و اشتغال پایدار و بومی‌سازی صنایع متالورژی و ریخته‌گری با هدف حمایت از صنایع داخلی از جمله اهداف برپایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان خواهد بود.

نمایشگاه فولاد اصفهان در این دوره با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا برگزار شده و بازدید از آن فقط برای متخصصان امکان‌پذیر است؛ همچنین بر اساس پروتکل‌ها، لازم است تا همه بازدیدکنندگان و مشارکت‌کنندگان در هنگام حضور در نمایشگاه، از ماسک استفاده کنند.

این نمایشگاه در دوره‌‌های گذشته با استقبال بی‌نظیر شرکت‌های فعال در حوزه متالورژی، فولاد و ریخته‌گری روبه‌رو شده و از آنجایی که اصفهان، قطب فولاد کشور به شمار می‌رود، توانسته جایگاه خود را به عنوان معتبرترین نمایشگاه صنعت فولاد کشور تثبیت کند.

 دوره قبلی این نمایشگاه با حضور ۱۴۴ شرکت معتبر و در مساحتی بالغ بر  ۱۰ هزار مترمربع برگزار شد و در آن شرکت‌هایی از چین، هند، آلمان، سوئیس، ترکیه، بلژیک و انگلستان حضور داشتند.

اجرای دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان بر عهده شرکت رستاک پاد ویژن بوده است و علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا رزرو غرفه می‌توانند با شماره تلفن ۷ ـ ۸۸۳۴۶۴۵۵ـ۰۲۱ داخلی ۲ و ۰۹۱۲۰۲۹۵۷۸۴ تماس بگیرند. و یا به نشانی اینترنتی www.rastak-expo.com مراجعه کنند.

دوازدهمین دوره پیاپی این رویداد در نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، میزبان گردهمایی معتبرترین شرکت‌های فولادی کشور خواهد بود.

ارسال نظر