|
کدخبر: 108670 میلاد محمدی

منتظر رویداد سنگی تهران باشید

نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه از بزرگترین و کم نظیرترین رویدادهای صنعتی و تجاری در ایران است که هرساله با هدف ارتقا صنعت سنگ در کشور کلید می‌خورد.

نمایشگاه منتظر رویداد سنگی تهران باشید

به گفته کارشناسان حوزه معدن و صنایع معدنی، حضور حداکثری شرکت‌های متعدد داخلی و خارجی و عرضه‌ جدیدترین محصولات و دستاوردها در این حوزه فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و فناوری و برقراری تعاملات اقتصادی است.

هدف از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی سنگ تهران افزایش حجم مبادلات بازرگانی خارجی، ارتقای همکاری‌های اقتصادی داخلی و خارجی صنف و صنعت سنگ، ایجاد زمینه برای رقابت سالم داخلی و بین‌المللی، تبادل اطلاعات و علوم فنی در همه‌ی زمینه‌های صنعت سنگ، انتقال فناوری، ارتقا و گسترش ارتباطات بین‌المللی است.

ارتباط موثر میان صنعت، دانشگاه و بازار

نمایشگاه بین‌المللی سنگ تهران علاوه‌بر آنکه بستری است برای ایجاد رقابت سالم در سطح داخلی، موقعیتی است در جهت توسعه‌ی همکاری‌ها، تبادل اطلاعات و بهره‌مندی از دانش و فناوری‌های روز در میان فعالان صنعت و صنف سنگ.

در سطح خارجی نیز گسترش ارتباطات بین‌المللی، دستیابی به بازارهای خارجی و چه‌بسا صادرات بیشتر به مناطق مختلف و به دنبال آن رونق اقتصادی در فضای تولید از کمترین فواید چنین رویدادهایی در شرایط کنونی به‌شمار می‌رود.

این رویداد فرصتی را فراهم می‌کند که در کنار بازدیدکنندگان متخصص و فعال در این حوزه، بازدیدکنندگان غیرمتخصص و صرفا علاقه‌مند نیز امکانی دارند برای مشاهده، کسب اطلاعات، آشنایی و اعتماد افزون‌تر به محصولات تولید شده در داخل کشور.

برای تولیدکنندگان نیز موقعیتی فراهم می‌شود تا از نزدیک با مصرف‌کننده ارتباط برقرار کرده و با سلیقه و انتظار مشتری بیش از پیش آشنا شود.

نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه قرار است از ۹ تا ۱۲ مردادماه امسال در سایت تهران برگزار شود.

پوستر-سنگ

 

 

ارسال نظر