|
کدخبر: 104137 میلاد محمدی

اختصاصی گسترش‌نیوز:

نخستین نمایشگاه سال ۹۹ در تهران رسما کلید خورد

از ساعتی قبل رویداد دستاوردهای مقابله کرونا با حضور بهمن‌ حسین زاده، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران و حمیدرضا زادبوم، رئیس سازمان توسعه تجارت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران کلید خورد.

نمایشگاه نخستین نمایشگاه سال ۹۹ در تهران رسما کلید خورد

این رویداد در ۲ سایت اصلی برگزار شده است. مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران از مشارکت ۱۵۰ شرکت تولیدی و صنعتی در نمایشگاه دستاوردهای مقابله با کرونا خبر داد.

 بهمن حسین‌زاده گفت: بازدید از نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا برای عموم آزاد نیست و سفرا، رایزنان و مسئولان کشوری، میهمان نمایشگاه بین‌المللی هستند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در آستانه آغاز به کار نخستین نمایشگاه سال ۹۹ اعلام کرد: دست‌اندرکاران و بازدیدکنندگان تحت شرایط خاصی و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی از نمایشگاه بازدید می‌کنند.

وی افزود: پروتکل‌های چهارگانه صنعت نمایشگاهی با ۴ ماه کار مطالعاتی، تدوین و شیوه نامه اجرایی آن ابلاغ شده است. این مقام مسئول در وزارت صمت ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان و استار‌ت‌آپ‌ها با برخورداری از تخفیف ۵۰ درصدی در نمایشگاه حضور دارند.

کمیسر ژنرال اکسپو دبی همچنین گفت: بر اساس دستور وزیر محترم کشور، امکان بازدید عمومی از رویدادهای نمایشگاهی فعلا امکانپذیر نیست‌ و فقط افراد تخصصی و مرتبط با موضوع رویدادها امکان بازدید دارند.

 حسین‌زاده در پایان با قدردانی از همه تلاشگران و فعالان نمایشگاهی، برگزاری نخستین نمایشگاه سال ۹۹ را گام جدی و اقدامی موثر در شروع فعالیت نمایشگاهی ایران پس از شیوع ویروس کرونا دانست.

نمایشگاه-کرونا-1

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها