|
کدخبر: 103272

خبر خوش زادبوم به فعالان صنعت نمایشگاهی

زادبوم، معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن نمایشگاهی ایران، برگزاری نمایشگاه را به عنوان مهم‌ترین ابزار توسعه تجارت خارجی به خصوص در سال جهش تولید عنوان کرد و از پیگیری اعطای تسهیلات حمایتی به مجریان و مراکز نمایشگاهی خبر داد.

نمایشگاه خبر خوش زادبوم به فعالان صنعت نمایشگاهی

حمید زادبوم با اشاره به تشکیل شورای تجارت خارجی به مسئولیت سازمان توسعه تجارت ایران، امور نمایشگاهی را یکی از موضوعات مطروحه در این شورا دانست.

وی با اشاره به وظایف حاکمیتی سازمان توسعه تجارت ایران در خصوص صدور مجوز، نظارت و ارزیابی نمایشگاه‌های داخلی و خارجی دارای وظایف حاکمیتی است و مراکز نمایشگاهی سراسر کشور باید هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری هدفمند نمایشگاه‌ها را در نظر داشته باشند.

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، با اشاره به اهمیت صادرات غیرنفتی در امسال، نمایشگاه‌ها را مهم‌ترین ابزار توسعه صادرات دانست و گفت: یکی از دغدغه‌های سازمان توسعه تجارت ایران، پیگیری‌ جهت آغاز به کار مراکز نمایشگاهی است که امیدواریم در آینده نزدیک در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران همچنین از انجام اقدامات لازم جهت برنامه‌ریزی برای اعطای تسهیلات حمایتی به مراکز نمایشگاهی، مجریان نمایشگاهی و سایر مشاغل مرتبط با نمایشگاه‌ها خبر داد.

وی همچنین انجمن‌های نمایشگاهی را بازوی اجرایی سازمان توسعه تجارت ایران در امور نمایشگاهی دانست و از تلاش‌های این انجمن‌ها در جهت برگزاری نمایشگاه در راستای توسعه صادرات غیرنفتی تقدیر کرد.

 

منبع: سازمان توسعه تجارت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها