|
کدخبر: 50507

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت با شعار رونق تولید

نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برای نخستین بار است که بورس انرژی را به شکل جدی در بین شرکت‌کننده‌های خود دارد. به زعم نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور بورس در صنایع می‌تواند سرمایه‌های سرگردان را به خود جذب کند و فرصتی برای حرکت به سمت توسعه و رونق تولید ایجاد کند.

گسترش‌نیوز : بیست‌ و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با حضور صاحبان صنایع نفت‌، گاز، پالایش و پتروشیمی، بورس، مسئولان دولتی و مقامات خارجی ۱۱ تا ۱۴ ردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

iranoilshow.jpg

ب یست و چهارمین نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با محوریت رونق تولید فرصت مغتنمی است که صاحبان صنایع مربوط به نفت و گاز از جمله تجهیزات نفتی در یک محل جمع شوند و از آخرین دستاوردهایی که در زمینه طلای سیاه و صنایع وابسته است، رونمایی کنند. همچنین این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا صاحبان صنایع پالایش و پتروشیمی نیز توانمندی‌های خود را برای شرکت‌های داخلی و خارجی شرکت‌کننده در این نمایشگاه بین‌‌المللی عرضه کنند و با آخرین روش‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های خارجی نیز آشنا شوند.

بورس انرژی در نمایشگاه بین‌المللی نفت

نفت از جمله مهمترین موضوعاتی است که دولت در تلاش است از دهلیزی به نام بورس میزان اثر گذاری تحریم‌ها بر آن را کم کند از این باب بورس انرژی در ایران شکل گرفت و در تلاش برای ارتقای سطح بورس انرژی فعالیت‌هایی شده است.

بورس انرژی چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۸ کارگاهی با عنوان فرصت طلایی تجارت با نفت ایران در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار می‌کند.

1398012814015672.jpeg

حضور فعال از کشور‌های اروپایی و آسیایی

نفت ایران هرچند در تحریم باشد شرکت‌های اروپایی و آسیایی دست از تلاش برای حضور در بازار آن و داشتن سهمی در سود این نفت سیاه بر نخواهندداشت. در نمایشگاه بین‌المللی نفت امسال،اسپانیا، آلمان، ایتالیا، اوکراین، چین، روسیه، هلند، آذربایجان و.. حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت با شعار رونق تولید

جهاد دانشگاهی و ارائه محصولات پژوهشکده‌ها

جهاد دانشگاهی با ارائه تعدادی از محصولات واحد‌های خود که شامل واحد علم و صنعت، واحد شریف، واحد تهران، پژوهشکده شیمی، پژوهشکده علوم پایه کاربردی، واحد خوزستان، واحد یزد، واحد مشهد، واحد خواجه نصیرالدین طوسی می‌باشد در نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور می‌یابد و آخرین دستاوردها و محصولات خود در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی را به نمایش می‌گذارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در آستانه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی مطرح کرد؛ نمایشگاه نفت راهکاری برای پیشرفت صنعت

افزایش فضای نمایشگاهی

در شرایطی که نمایشگاه‌های بین‌المللی و داخلی برگزار شده در ایران از فضای در نظر گرفته شده به دلیل کاهش شرکت‌کننده‌ها می‌کاهند. نمایشگاه بین‌‌المللی امسال نفت با هفت هزار مترمربع افزایش نسبت به سال قبل به ۳۵ هزار و ۷۶۶ متر مربع توسعه یافته است.

2018012010013753.jpg

بیشتر بخوانید

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با «گسترش نیوز»:

با بورس انرژی از «رانتیاریسم» دور می‌شویم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها