|
کدخبر: 315181

اختصاصی گسترش‌نیوز؛

قیمت تور ارمنستان در آستانه سال نو میلادی / چگونه ارزان سفر کنیم؟

برای اینکه در ایام سال نو میلادی سفری دلنشین و بیاد ماندنی را در یکش کشور خوب با هزینه کم داشته باشید پیشنهاد ما به شما سفر به کشور ارمنستان است. برای سفر به این کشور زیبا فقط بین ۱۰ میلیون تومان تا ۱۵ میلیون تومان باید هزینه کنید.

نبض بازار قیمت تور ارمنستان در آستانه سال نو  میلادی / چگونه ارزان سفر کنیم؟

جشنواره‌های شب کریسمس در شهر ایروان به شدت زنده و پر از رنگ و نور هستند. در این شب، تمام شهر با رشته‌های درخشان و زیبایی از چراغ‌ها تزئین می‌شود. رستوران‌ها و کافه‌ها تا صبح نشینی میزبان میهمانان خود هستند. شب سال نو در ارمنستان خالی از غم و اندوه است و شادی و سرور آن، همه خیابان‌ها، کوچه‌ها و خانه‌ها را فرا گرفته است.

بدون شک، مجلل‌ترین جشن سال نو میلادی در ارمنستان در میدان جمهوری ایروان برگزار می‌شود که یکی از مکان‌های دیدنی برجسته ایروان است. هر سال با نزدیک شدن به کریسمس، درخت کاجی به ارتفاع ۴۰ متر توسط شهرداری در مرکز میدان جمهوری نصب می‌شود که بسیار تحسین‌برانگیز و دیدنی است. نورپردازی‌های خیره‌کننده، موسیقی زنده، شادی مردم، رقص و جشن و همه اینها به شکوه و جذابیت این مراسم افزوده می‌شوند. مراسم کریسمس در میدان جمهوری ارمنستان همراه با برگزاری کنسرت‌های پرشور توسط خوانندگان معروف ارمنی، برنامه‌های سرگرم‌کننده و جالب و... است. هر ساله، مردم با هیجان شرکت در این مراسم پرشور و سرگرم‌کننده، به سوی میدان جمهوری می‌روند و تا صبح بیدار می‌مانند. د رادامه قیمت چند تور به ارمنستان را گردآوری کرده ایم.باتوجه به زمان سفر و مدت اقامت قیمتها کمی متفاوت خواهد بود.

۳ شب در ارمنستان-ایروان
۱۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان
۴شب در ارمنستان-ایروان
۱۲,۰۹۰,۰۰ تومان
۷شب در ارمنستان-ایروان
۱۳,۶۹۰,۰۰۰ تومان

 

 

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها