|
کدخبر: 214573

همه چیز درباره‌ی سیروان خسروی، از ۱۱ سالگی تا کنون

موسیقی همه چیز درباره‌ی سیروان خسروی، از ۱۱ سالگی تا کنون

امروز با یکی دیگر از گروه های دو نفره پاپ مهمون خونه هاتون شدیم که یکی از بهترین های این عرصه هستند. دو برادر موفق به نام های سیروان و زانیار خسرویی که البته تحت عنوان خاصی آهنگ هایشان را منتشر نمی کنند و حتی در اکثر مواقع نیز به صورت انفرادی آهنگ هایشان را تولید می کنند. سیروان خسروی که برادر بزرگتر است، متولد سال ۱۳۶۱ است. او برادر بزرگتر است و طبیعی است که زودتر در راه موسیقی و هنر قدم برداشته است. برادران خسروی اصالتا کرد هستند. جالب است بدانید که سیروان از سن ۱۱ سالگی موسیقی و کیبورد را با اوی جونیو به مدت چهار سال آموزش دیده است. بعد از آن در سن ۱۶ سالگی موسیقی و یادگیری هایش را با کاوه یغمایی ادامه داد. او در این دوران با اصول سبک راک و نوازندگی کیبورد به صورت حرفه ای آشنا شد و در نهایت در دو کنسرت کاوه یغمایی به عنوان نوازنده کیبورد روی صحنه رفت. این کنسرت ها در سال های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ برگزار شدند. این دو اجرا تنها اجرای سیروان خسروی به عنوان نوازنده در طول زندگی هنری اش تا به امروز بوده اند.

سبک و ترانه شناسی سیروان خسروی

سیروان بعد از بدست آوردن تجربیات متفاوت، فعالیت های شخصی هنری اش را آغاز کرد و انتشار آلبوم مترسک برای او انگیزه ای شد تا آهنگسازی را به صورت حرفه ای شروع کند. این اتفاق شروع راهی بود تا او بتواند افکار و ایده های موسیقیایی اش را جامه عمل بپوشاند. او از سال ۱۳۹۷ به عنوان آهنگساز، تنظیم کننده، ناظر ضبط و صدابردار در کنسرت های زیادی حضور داشت و تحت این عناوین کار می کرد تا هم تجربه کسب کند و هم ایده هایش را عملی کند. برای دانلود اهنگ جدید سیروان خسروی با ما همراه باشید.

او در زمینه هایی که نام برده شده در انتشار آهنگ هایی مانند * عشق من باش* با بهنام صفوی، *وایسا دنیا* با رضا صادقی، *طفره نرو، هیپنوتیزم، ریسک و همینه که هست* با برادرش زانیار خسروی و *احساس آرامش* احسان خواجه امیری، همکاری داشته است؛ تا اینکه بعد از آشنایی با امید اطهری نژاد در سال ۱۳۸۰ فرآیند انتشار اولین آلبوم شخصی اش را با نام *تو خیال کردی بری* شروع کرد و در نهایت بعد از گذشت ۴ سال توانست در سال ۱۳۸۴ با گرفتن مجوز رسمی وزارت ارشاد این آلبوم را منتشر کند.

استقبال بسیار زیاد مخاطبان از اولین آلبوم سیروان باعث شد تا او تبدیل به یک خواننده پاپ و راک ستاره بشود که امروز کارهایش بسیار خاص و منحص به فرد محسوب می شوند. سپس بعد از یک تجربه کوتاه سینمایی در فیلم *سوت پایان * نیکی کریمی، او دومین آلبوش را شروع به ساخت کرد و این بار این آلبوم را با نام *ساعت ۹* در آغاز سال ۱۳۸۸ منتشر کرد. در پایان سال نیز برای اوین بار موفق به برگزاری کنسرت خودش شد. استقبال زیاد مخاطبان از آلبوم او برای بار دوم موفقیت بیشتری را برای او به ارمغان آورد.

سبک های پاپ، راک و الکترونیک سبک اصلی او برای انتشار تمام آهنگ هایش است و حتی تلفیق این سبک ها در برخی از تک آهنگ های او اتفاق افتاده است و با اینکه ممکن است به نظر بیاید راک و الکترونیک، به راحتی مخاطبی را به خود جلب نمی کند، اما او با رنگ و بوی خاصی که به این آهنگ ها بخشیده است، توانسته تا درصد زیادی از مخاطبان موسیقی پاپ را به آهنگهایش علاقه مند کند. او در ادامه کارش در سال ۱۳۹۱ آلبوم سومش با نام * جاده ها، در سال ۱۳۹۵ آلبوم چهارمش با نام آنپلاگد و در سال ۱۳۹۶ آلبوم پنجمش با نام * بی مرز* را متشر کرد. او اولین کسی است که کنسرت آنپلاگد در اران را توانسته برگزار و به نام خودش ثبت کند.

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی

سیروان خسروی از سال ۱۳۷۹ تا به امروز فعالیت هنری خود را در سطوح مختلفی ادامه داده است. برای دانلود سیروان خسروی جدید با ما همراه باشید. را او علاوه بر انتشار آلبوم های بسیار موفق، تک آهنگ های بسیار ترند و پر طرفداری را نیز منتشر کرده است.برای مثال او در سال ۱۳۹۲ قطعه بارون پاییزی را منتشر کرد که مدت ترند آهنگ های احساسی و عاشقانه آرام بود و در کنسرت هایش یک اجرای ویژه برای طرفدارانش محسوب می شد. همچنین قطعه کجایی تو در سال ۱۳۹۳ که به همراه برادرش زانیار منتشر کرد و نیز قطعه احساسی نه نرو که در سال ۱۳۹۵ منتشر شد، ازجمله تک آهنگ های بسیار ماندگار او در این سال ها محسوب می شوند. جالب است بدانید که آهنگ *نه نرو * و *ساعت ۹* در جدول موسیقی رادیوی هلندی فانکس توانستند به جایگاه رتبه ۱ برسند.

اخیرا سیروان خسروی مشغول کار روی آلبوم جدیدش بوده است که به تازگی با نام * مونو لوگ* منتشر شده است و سر و صدای زیادی را به پا کرد چرا که مدت ها بود از انتشار آخرین آلبوم او می گذشت. این آلبوم دارای ۸ قطعه به نام های مد، حباب، زیر آب، غوطه ور، بن بست، منو ببخش، من مقصرم و جزر می باشد. این آلبوم در دوران قرنطینه کرونایی سال ۱۳۹۹ منتشر شده است که مردم بیش از پیش نیاز به روحیه گرفتن از طریق موسیقی داشتند. آهنگ *جزر*، *غوطه ور* و *مد* در این آلبوم بی کلام هستند و دیگر قطعه ها با ترانه سرای سیروان خسروی، زانیار خسروی و هادی زینتی منتشر شده اند. آهنگسازی تمامی قطعه ها نیز به عهده سیروان خسروی بوده است.

این خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده بسیار با استعداد و با معلومات توانسته از ابتدای مسیر تا به امروز با آگاهی و علم به آنچه از موسیقی یاد گرفته است، یک دید جدید که تنها مختص او است را به عرضه بگذارد و معنی و ذات اصلی هنر هم چیزی جز این نیست. اگر دوست دارید تا سری به آهنگ های قدیمی او بزنید و به آرشیو کامل آهنگ هایش با کیفیت عالی دسترسی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم تا سری به سایت های معتبر همچون موزیکیشو بزنید و از گوش دادن به آثار این هنرمند عزیز لذت ببرید و همچنین از این وبسایت برای دانلود اهنگ جدید سایر خواننده‌ها نیز بهره بجویید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر