|
کدخبر: 308815

پیام مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

معدن پیام مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی؛ مجتبی حمیدیان  مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرمانده و کارکنان خدوم نیروی انتظامی شهرستان بافق تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

نیروی انتظامی، مظهر امنیت و اقتدار ملی کشور است. (مقام معظم رهبری )

نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردان و شیرزنانی عجین شده که خالصانه، بی ادعا و جان برکف در راستای خدمتگزاری به مردم و برقراری نظم و امنیت و تداوم آن در جامعه تلاش می کنند.

خستگی ناپذیری، سختکوشی و اطاعت پذیری از مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی از ویژگی ها و شاخصه های مهم ناجا است، آنان با روحیه شهادت طلبی در راه تامین امنیت و سلامت برای  جامعه اسلامی تا پای جان ایستاده اند.

هفته نیروی انتظامی فرصت مبارکی است برای قدردانی از زحمات بی دریغ مردان و زنانی که با دفاع از مرزهای میهن اسلامی، برقراری نظم و امنیت، دفاع از جان، مال و ناموس مردم از هیچ کوششی فروگذار نبوده و نخواهند بود .

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام انقلاب اسلامی به ویژه شهدای نیروی انتظامی، این هفته را به فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق و کارکنان فداکار و خدوم ناجا تبریک و تهنیت عرض کرده، توفیقات روز افزون را تحت زعامت، ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا برای شما تلاشگران عرصه نظم و امنیت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت دارم .

مدیر عامل و فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص)  شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها