|
کدخبر: 299743 فرشته صائمی

اختصاصی گسترش نیوز؛

مراسم افتتاحیه اولین مدرسه تابستانی حوزه معدن و صنایع معدنی برگزار شد

مراسم افتتاحیه اولین مدرسه تابستانی حوزه معدن و صنایع معدنی امروز ( دوشنبه ۱۹ تیرماه ) در محل دانشگاه تهران برگزار شد‌.

در این نشست شفاهی، استاد دانشگاه تهران گفت: مدرسه تابستانی موسسه ای برگرفته از همکاری ایمیدرو و دانشگاه تهران است که ایده آن از سل ۹۵ مطرح شد. فعالیت‌های موسسه ارائه خدمات مشاوره، آموزش و مهارت آموزی است. مدرسه تابستانی در رابطه با استخراج و هوشمندسازی طرح‌های پژوهشی ارائه کرده است. نکته قابل توجه این است که طرح‌های پژوهشی این موسسه طرح‌های مورد نیاز ایمیدرو است.

او افزود: علاوه بر این در مدرسه تابستانی معدن پروژه‌هایی درباره آب نیز مطرح شده است. دوره جامع فناوری مواد معدنی نیز در این مدرسه برگزار می‌شود که در آن چالش‌های زیست محیطی مورد بررسی قرار می‌گیرد. جامعه هدف این دوره آموزشی کارشناسان و مدیران حوزه معدن هستند.

مدرسه-تابستانی

در ادامه ترابی، استاد دانشگاه تهران گفت: مدیریت اجرایی در معدن و صنایع معدنی یکی از دوره‌های اصلی مدرسه تابستانی معدن است که در آن به رویکردهای نوین مدیریتی پرداخته می‌شود. این دوره بین رشته‌ای است که هدف آن تکمیل مهارت‌های مدیریتی است. بنابراین دوره‌ای است که هدف آن ارائه دروس ویژه مدیریت است. در دوره مدیریت اجرایی دروس اصلی و عمومی تدریس می‌شوند.

افزود: در بحث مدیریت عملیات به دنبال افزایش کارایی و اکتشاف هستیم. لذا با نگاه مدیریتی به دنبال بهبود سیستم‌های عملیاتی هستیم.‌ در مجموع تلاش می‌کنیم با استفاده از روش های بهینه بهترین نتیجه را بگیریم. در رابطه با معادن بهتر است مدیران نگاه بین رشته‌ای داشته باشند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها