|
کدخبر: 287624

مجمع عمومی فوق العاده گل گهر اول اسفندماه برگزار می شود

مجمع عمومی فوق العاده گل گهر با دو دستور کار اصلی تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، در نخستین روز از اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

معدن مجمع عمومی فوق العاده گل گهر اول اسفندماه برگزار می شود

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-۰۱A-۲۰۱ مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹: ۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس سالن گلزار هتل بین المللی لاله واقع در تهران خیابان دکتر فاطمی نبش خیابان حجاب برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

** دستور جلسه:

– تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

– تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس

– سایر موارد

برپایه این گزارش، استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی شرکت در خصوص افزایش سرمایه شرکت از ۲۰۰.۰۰۰ میلیارد ریال به ۳۶۰.۰۰۰ میلیارد ریال و اصلاح ماده ۱۴ اساسنامه شرکت در این مجمع در دستور کار قرار خواهد گرفت.

** نحوه دریافت برگ حضور در جلسه:

به استناد ابلاغیه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۹سازمان بورس و اوراق بهادار حضور در جلسه مجمع با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی امکان پذیر خواهد بود. سهامدارن حقیقی می توانند شخصا یا از طریق وکیل با ارائه وکالت نامه رسمی و یا قائم مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم و در خصوص سهامداران حقوقی نیز نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی صاحب سهم به شرط ارائه مدرک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یا نمایندگی با امضای صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی، حضور به هم رسانند، لازم به ذکر است برگه ورود به جلسه از ساعت ۸: ۳۰ صبح مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ در محل برگزاری مجمع توزیع می گردد.

درج شناسه ملی، شماره ثبت سهامدار حقوقی، همچنین کد ملی، شماره شناسنامه، نام پدر و تاریخ تولد نماینده معرفی شده در معرفی نامه الزامی می باشد. سهامداران محترمی که امکان حضور در مجمع را ندارند تقاضا می گردد که از طریق نشانی http: //tv.geg.ir با مجمع در ارتباط باشند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها