|
کدخبر: 272754 شهریار خادمی

اختصاصی گسترش نیوز:

آغاز همایش دموماین در سازمان ایمیدرو

رویداد دموماین با حضور ربیس هیات عامل ایمیدرو و مدیران شرکت های دانش بنیان آغاز شد.

معدن آغاز همایش دموماین در سازمان ایمیدرو

 این رویداد که دقایقی پیش با حضور شرکت های دانش بنیان آغاز شده،  جذب سرمایه در ساخت ماشین آلات را هدف‌گذاری کرده است.

رویداد دموماین با محوریت جذب سرمایه در حوزه ساخت ماشین آلات معدنی به همت «ایمینو» امروز هشتم شهریورماه با حضور ۸ شرکت دانش بنیان فعال در این عرصه در حال برگزاری است.

شرکت‌کنندگان رویداد جذب سرمایه دموماین مدیران و کارشناسان بخش معدن و صنایع معدنی، استارتاپ‌ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیری که دارای MVP، سرمایه‌گذاران جسور(خطرپذیر)، صندوق‌های پژوهش و فناوری، صندوق‌های جسورانه بورسی، سرمایه‌گذاران شرکتی، سرمایه‌گذاران علاقمند به سرمایه‌گذاری جسورانه، نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی و دیگر بازیگران هستند.

با توجه به اینکه در سال های اخیر معدنکاری خردمقیاس باعث شده اغلب معادن کشور توان تجهیز معادن با ماشین‌آلات پیشرفته را نداشته باشند و با از دست دادن صرفه‌های ناشی از مقیاس، قادر به رقابت با رقبای خارجی نباشند، اهمیت استفاده از طرح های نوآورانه و فناورانه چندین برابر شده است.

در این راستا ایمینو با هدف معرفی و بومی‌سازی پیشرفت‌ها و دستاوردهای بخش معدن و صنایع معدنی، بسترسازی جهت ایجاد کسب و کارهای مبتنی برفناوری‌های نوین در بخش معدن و صنایع معدنی، برگزاری دوره‌های آموزشی برای تیم‌ها و استارتاپ‌ها، شناسایی استارتاپ‌ها و طرح‌‌های سرمایه‌پذیر و سرمایه‌گذاری جسورانه با مشارکت سایر سرمایه‌گذاران برگزار می کنند تا شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در عرصه ساخت ماشین آلات و صنایع معدنی شناسایی شوند.

سازمان -ایمیدرو-2

این رویداد با هدف توسعه زیست بوم نوآوری حوزه ماشین آلات معدنی، توسعه بازار، تجاری سازی و جذب سرمایه برای شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها هشتم شهریورماه در سالن همایش ساختمان مرکزی ایمیدرو از ساعت ۱۰ تا ۱۲:۳۰ برگزار می شود.

در این رویداد یک توافقنامه میان شرکت ملی فولاد، ایمینو و صندوق فعالیت های معدنی به امضا رسید. این تفاهم‌نامه به منظور حمایت از سرمایه گذاری در زنجیره صنعت فولاد با الویت طرح‌های دانش بنیان و بومی سازی امضا شد.

در همین راستا وجی الله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو‌ در  رویداد دموماین که در این سازمان در حال برگزاری است، اظهارکرد: شرکت های دانش بنیان در مسیر کاهش قیمت ها در اکتشاف، استخراج بهینه و فراوری و همچنین ارتقای حوزه ایمنی و صیانت از نیروی انسانی نقش آفرینی کنند.

وی‌افزود: امروزه نیازمند طراحی دقیق از حوزه اکتشاف هستیم تا به ذخایر اقتصادی، قابل اطمینان و با دقت بالا دست یابیم. دانش بنیان ها قادرند ذخایر کوچک معادن را اقتصادی کنند.

جعفری بیان کرد:ایمینو‌ با افزایش ارتباطات و همکاری ها، فاصله بین بخش دانش و حوزه معادن را کاهش دهد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها