|
کدخبر: 201468

قیمت سیمان واقعی شد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت به نخستین تعهد خود به مجلسی‌ها جامه عمل پوشاند و قیمت سیمان را به قیمت واقعی خود بازگرداند.

«لطف‌الله سیاهکلی» افزود: در این دوره صحبت‌های مبسوطی با وزرا برای رای اعتماد در صحن مجلس و کمیسیون‌ها داشته ایم و اعتماد ما به وزرا مشروط بوده است.

وی، شرط حفظ رای اعتماد را عمل به وعده‌ها و برنامه‌های ارائه شده برشمرد و ادامه‌داد: توجه به سیمان، فولاد، خودرو، تنظیم بازار، صادرات و غیره از جمله برنامه‌های «سید رضا فاطمی‌امین» وزیر صنعت، معدن و تجارت بوده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه وزیر صنعت قول داده بود که قیمت سیمان را تا مهرماه به قیمت واقعی بازگرداند، گفت: فاطمی‌امین با عمل به نخستین تعهد خود به مجلسی‌ها، قیمت سیمان را به قیمت واقعی خود بازگرداند.

سیاهکلی اضافه‌کرد: با همین توانمندی و عزمی که از فاطمی‌امین سراغ داریم، قیمت فولاد نیز تعدیل خواهد شد و اقدام‌های مناسبی برای خودرو نیز ارائه خواهد داد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان‌کرد: وزیر صنعت برای بهبود وضعیت بازار فولاد و خودرو، زمان‌بندی مناسبی را از مجلس گرفته است و بر اساس همین برنامه زمان‌بندی به موفقیت‌های خوبی خواهد رسید.

پیش از این، وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه قیمت سیمان به نرخ پیش از قطعی برق بازگشت و قیمت آن در بورس به کیسه‌ای ۲۵ هزار تومان رسیده، گفته بود: اقداماتی که در جریان کنترل قیمت سیمان در وزارت صنعت انجام شد، برخورد تعزیراتی و دستوری نبود؛ بلکه اصلاح ساختارها منجر به تعادل بازار و کاهش قیمت‌ها شد.

عضو کابینه دولت سیزدهم با بیان اینکه نرخ سیمان فله نیز به ۳۶۰ تومان رسید که همان قیمت سه ماه قبل است، تأکید کرد: کاری که ما برای کنترل قیمت سیمان انجام دادیم اصلاح ساختار بود و با روش‌های تعزیراتی، موردی و همچنین ایجاد جو روانی، قیمت‌ها به اینجا نرسید، به طوری که تعادلی که در بازار ایجاد شد نرخ سیمان را کاهنده کرد.

 

منبع: ایرنا
  • رضا ارسالی در

    یک گل دو گل بهار نمیشه ،بقیه کالا که نجومی شده را ارزان کنید .دائم تیتر میزنید سیمان به قیمت قبل برگشت بس کنید .امروز تخم مرغ ، مرغ ، برنج، لبنیات ، درکل هم کالای مصرفی وهم کالای سرمایه ای قیمتش به اسمان رسیده حال فقط سیمان به قیمت مصوب رسیده خسته نباشی آقای وزیر

  • ناشناس ارسالی در

    خالی بندیه سیمان8هرارتومان بود یهو شد 10 0وخرده ای بعد الان پز میده سده 25هرارتوم ان شاهکار کردند اگه راست میگن باید میشد8 هزارتومان نه بیست و پنج هزار تومان خیال میکنند مردم احمقند در واقع خودشان. هستند این یک نوع کلاهبرداریه

  • محمودیان ارسالی در

    دست مریزاد عالی بود انشالله که به بازار خودرو و فولاد هم تیری پیدا کند فقط نمدونیتیم که اصلاح ساختار به همین زودی میتواند انجام شود .

ارسال نظر