|
کدخبر: 191962

تقدیر مجمع خیرین سلامت کشور از مدیرعامل شرکت مس

مجمع خیرین سلامت کشور در پیامی از دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و اقدامات مؤثر این مجموعه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.

معدن تقدیر مجمع خیرین سلامت کشور از مدیرعامل شرکت مس

اسماعیل غنیان معاون امور استان‌‌های مجمع خیرین سلامت کشور در این پیام خطاب به مدیرعامل شرکت مس گفت: در ایام بیماری همه‌گیر کرونا؛ دستگیری و حمایت مدیرانی که توان همراهی با مردم را داشته‌اند و از امکانات در اختیار خود در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بهره گرفته‌اند؛ جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

وی همچنین گفت: در این میان مدیرانی که در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر دست به اقدامات مؤثری زده و در این شرایط سخت گوشه‌ای از مصائب و مشکلات را بر بیماران و خانواده‌های آنها آسان می‌سازند؛ بیش از پیش باید مورد قدردانی قرار گیرند.

غنیان در ادامه افزود: دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی مس ایران از جمله مدیرانی است که در این مسیر از هیچ همراهی و دستگیری دریغ نکرد و هموطنان خوبمان را در این روزهای سخت تنها نگذاشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به همین مناسبت جا دارد از طرف مجمع خیرین سلامت کشور از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به پاس تلاش روزافزون و زحماتی که در این خصوص متقبل شده‌اند؛ تشکر ویژه‌ای به عمل آوریم.

 

منبع: مس پرس

ارسال نظر