|
کدخبر: 176157

صدور ۳۲ مجوز پروانه بهره‌برداری در استان سمنان

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بررسی درخواست واگذاری ۱۱ محدوده معدنی در استان خبر داد.

معدن صدور ۳۲ مجوز پروانه بهره‌برداری در استان سمنان

محمد فروهر در جلسه هیات حل اختلاف موضوع ماده ۲۴ مکرر قانون معادن که در استانداری برگزار شد با اعلام این خبر گفت: در این نشست درخواست واگذاری ۱۱ محدوده معدنی جهت صدور پروانه اکتشاف که مورد مخالفت اداره کل منابع طبیعی استان قرار گرفته بود، بررسی شد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره با صدور مجوزهای معدنی در استان افزود: در سال گذشته ۱۱۱ مجوز معدنی صادر شده است که از این تعداد، ۴۰ مجوز پروانه اکتشاف، ۳۹ مجوز گواهی کشف و ۳۲ مجوز نیز پروانه بهره‌برداری است.

وی در ادامه اظهارکرد: در این نشست همچنین درخصوص بازسازی جاده‌های دسترسی معادن استان خصوصا جاده‌هایی که در سیلاب دچار آسیب شدند و تشکیل کمیته زیر مجموعه جلسات حل اختلاف موضوع ماده ۲۴ قانون مکرر قانون معادن بحث و تبادل نظر شد.

فروهر اظهارکرد: حفظ عرصه‌های ملی و مقابله با هرگونه چالش زیست محیطی در فرآیند تخصیص و برداشت معادن از توجه بسیار ویژه‌ای برخوردار است و با جدیت دنبال می‌شود.

 

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها