|
کدخبر: 174280

ارتقای تولید ماهانه مجتمع فولاد خراسان

«مجتمع فولاد خراسان» که تولید خود را در سال ۱۴۰۰ با قدرت آغاز کرده است، در اردیبهشت ماه موفق به ثبت سه رکورد تناژ و تعداد ذوب در «یک شیفت»، «یک شبانه روز» و «تولید ماهانه» شد.

معدن ارتقای تولید ماهانه مجتمع فولاد خراسان

مجتمع فولاد خراسان در حالی به رکوردها دست یافت که برای دومین ماه پیاپی کارخانه فولادسازی شماره۲ رکورد تولید خود را جابه‌جا کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی فولاد خراسان، کارکنان فولادسازی شماره۲ این مجتمع، در دومین ماه سال ۱۴۰۰ هم مانند ماه فروردین رکورد شکنی کرده و در اتفاقی کم نظیر، در هر دو ماه نخست سال توانسته‌اند در زمینه تولید فولاد خام رکورد شکنی کنند.

معاون بهره‌برداری مجتمع فولاد خراسان، صبح شنبه، اول خردادماه، از ارتقای رکورد ۵۲۵۸۹ تنی فروردین ماه، به تناژ ۵۴۰۷۹ تن خبر داد که حاکی از ۱۴۹۰ تن ارتقای تولید شمش فولادی در بزرگ‌ترین مجتمع صنعتی شرق کشور است.

تکرار شیفت‌های طلایی فروردین در اردیبهشت

فولادمردان خراسانی همچنین به فاصله کم تر از یک ماه از رکورد زنی پیشینِ خود در ناحیه فولادسازی شماره ۲ این شرکت در زمینه تناژ شمش کنترل کیفی شده، در روز ۲۶ اردیبهشت ماه توانستند در مدت زمان مشابه با ریخته گریِ ۸ و ۲۱ ذوب به ترتیب رکورد تعداد ذوب در یک شیفت و یک شبانه روز را جابه‌جا کنند. رکورد پیشین این ناحیه با ریخته گری ۲۱۱۷ تن ذوب در ۲۸ فروردین ماه امسال ثبت شده بود.

به گفته معاون بهره‌برداری شرکت، کارکنان واحد فولادسازی شماره ۲ در حالی رکورد‌های جدید تعداد ذوب درشیفت و شبانه روز را خلق کرده‌اند که رکورد پیشین ذوب گیری درشرکت، در شیفت و شبانه روز به ترتیب ۷ و ۲۰ ذوب بوده است.

فرشید فضیلتی اعلام کرد که همکارانش توانسته‌اند تناژ شمش تولیدی در شبانه روز را با هماهنگی، کار گروهی و حمیت مثال زدنی همه همکاران بهره‌برداری به ویژه کارکنان واحد فولادسازی به عدد ۲۱۱۷ تن ارتقا دهند.

وی افزود: تامین به موقع مواد اولیه، آماده بودن زیرساخت ها، آماده به کاری بالای تجهیزات و نیز هماهنگی و همکاری همه واحد‌های فنی، پشتیبانی، ستادی و پیمانکاران محترم در خلق این موفقیت موثر بوده است.

فضیلتی افزود: حمایت‌های هیات مدیره و مدیرعامل مجتمع، انگیزه مضاعفی به کارکنان بخشیده و انتظار می‌رود که با روحیه و عِرق بالای همکاران شاهد موفقیت‌های ارزشمند دیگری در حوزه تولید فولاد در مجتمع باشیم.

در همین راستا، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان، از تلاش همکاران خود به ارتقای تولید و خلق رکوردهای گوناگون از ابتدای سال ۱۴۰۰ قدردانی کرد و افزود: همکاران ما نشان داده‌اند که در زمینه ارتقای تولید، هیچ غیرممکنی برای ایشان وجود ندارد و فعل خواستن را با دانش، تجربه، مهارت و تعهد خود به خوبی صرف کرده‌اند.

کسری غفوری افزود: در دو سال گذشته شاهد بوده‌ایم که جوانان پرتلاش و باانگیزه‌ای که در خانواده فولاد خراسان گرد آمده اند، با وجود همه دشواری‌ها و شرایط پاندمی، با رعایت ضوابط بهداشتی، اصول ایمنی و تعهد به ارتقای بهره‌وری، رونق تولید داخلی و سربلندی فولاد خراسان را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند. به طوری که هر روز منتظر خلق یک اتفاق امیدبخش در مجتمع فولاد خراسان هستیم.

 

منبع: چیلان

ارسال نظر