|
کدخبر: 173280

گسترش نیوز گزارش می‌دهد:

معامله ۱۴۲۰۶۰ تنی ورق فولادی در بورس

در بورس کالای امروز ۲۷ اردیبهشت ماه شرکت‌های مس، فولاد مبارکه اصفهان و مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب محصولات خود را عرضه کردند که در این میان ۱۴۲ هزار ۶۰ تن از ورق‌های فولادی نیز به فروش رسید.

معدن معامله ۱۴۲۰۶۰ تنی ورق فولادی در بورس

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه بورس کالا میزبان شرکت ملی صنایع مس ایران بود. این شرکت در معاملات امروز چهار هزار تن مس کاتدی به قیمت دو میلیون و ۲۱۱ هزار و ۴۸۹ ریال به هر کیلوگرم را عرضه کرد و با تقاضای یک هزار و ۸۸۰ تنی مواجه شد و ۳۶۰ تن از این حجم در تالار اصلی و ۵۲۰ تن دیگر در مچینگ به فروش رسید.

همچنین در رینگ صنعتی امروز، شرکت فولاد مبارکه اصفهان چهار هزار و ۵۰ تن ورق رنگی به قیمت ۳۰۴ هزار و ۸۰۰ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه کرد که تمام میزان عرضه با تقاضا مواجه شد و مورد معامله نیز قرار گرفت. این شرکت ۱۲۰ هزار و ۱۰ تن ورق گرم HR را با قیمت ۲۰۲ هزار و ۱۷۰ریال به ازای هر کیلوگرم را نیز عرضه کرد که با تقاضای ۱۳۱ هزار و ۶۷۰ تن مواجه شد و ۱۲۰ هزار و ۱۰ تن به فروش رسید.

گفتنی است که شرکت فولاد مبارکه در تالار صنعتی امروز ۱۸ هزار تن ورق سرد B را با قیمت ۲۳۱ هزار و ۳۰۶ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه کرد که ۲۲ هزار و ۴۰۰ تن از این محصول متقاضی داشت که تمام ۱۸ هزار تن معامله شد.

معامله ۱۸۸۰تنی شمش آلومینیومی

در تالار صنعتی بورس امروز ۲۷ اردیبهشت ماه، مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب نیز حضوری فعال را به عمل آورد. این شرکت آلومینیومی یک هزار تن شمش ۹۹.۸۵ درصدی یک هزار پوندی با قیمت ۵۳۷ هزار و ۵۴۶ ریال به ازای هر کیلوگرم را عرضه کرد که ۹ هزار تن از آن با استقبال مواجه شد و ۶۸۰ تن از آن در تالار اصلی و ۲۲۰ تن در مچینگ به فروش رسید.

قابل ذکر است که مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب یک هزار تن شمش ۹۹.۸ درصدی یک هزار پوندی را با قیمت ۵۳۷ هزار و ۲۴۶ریال را عرضه کرد که با تقاضای ۹۸۰ تنی روبه‌رو شد که ۸۸۰ تن از آن در تالار اصلی و ۱۰۰ تن دیگر در مچینگ به فروش رسید.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها