|
کدخبر: 156496

فولاد مبارکه خون تازه به اکتشاف تزریق می کند

مدیر اکتشاف ایمیدرو در حاشیه یازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار اظهار کرد: ورود فولاد مبارکه به بخش معدن، منجر به تزریق خون تازه در رگهای اکتشافی کشور می شود.

معدن فولاد مبارکه خون تازه به اکتشاف تزریق می کند

علی اصغرزاده با بیان این مطلب افزود: مطابق الگوهای جهانی هرکدام از حوزه ها باید کار خود را انجام دهند. برای مثال در حوزه معدن معدنکاران فعال باشند و در صنایع معدنی نیز صنعتگران، اما این شرایط در ایران متفاوت شده است و این‌دو بخش با یکدیگر ادغام شده است.

وی ادامه داد: صنایع معدنی کم کم به این امر رسیده اند اگر به حوزه معدن ورود نکنند دچار مشکل شده و تضمینی برای تامین خوراک خود نخواهند داشت. در نتیجه این نگرانی، شاهدیم که فولادسازان نیز به حوزه معدن ورود کرده اند.

به عقیده مدیر اکتشاف ایمیدرو، اکنون که این اتفاق افتاده، اقدام بسیار خوبی است زیرا شرکت فولادمبارکه با توجه به قدرت و توانایی که دارد میتواند خیلی در بخش معدن اثرگذار باشد. زیرا حوزه اکتشاف نیاز به خون تازه در این بخش دارد که میتوان به ورود تجهیزات جدید، دانش جدید اشاره کرد که فولاد مبارکه می تواند در این بخش به ما کمک کند.

وی همچنین با اشاره به فعالیتهای مشترک فولاد مبارکه و سازمان زمین شناسی گفت: مطمئنا پیوند فولاد مبارکه با سازمان زمین شناسی می‌تواند برای ادامه توسعه اکتشافات کشور بسیار موثر باشد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها