|
کدخبر: 146287

تقدیر از مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی فولاد مبارکه +تصاویر

باید کار رسانه‌ای منسجم و گسترده ‌ای در بخش صنایع معدنی و فولادی انجام بگیرد تا به شناخت بیشتری از آن بین مردم منجر شود و امیدواریم این مهم با توجه به ایجاد سامانه ارزیابی رسانه محقق خواهد شد.

معدن تقدیر از مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی فولاد مبارکه +تصاویر

در نشستی با حضور حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه و ایرج ترابی مدیر روابط عمومی این شرکت و همچنین اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی از اقدامات فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و فعالیت‌های روابط عمومی این شرکت در جهت ایجاد سامانه ارزیابی رسانه ها، تقدیر شد.

مدیریت بدون ارتباطات بی معناست

در این مراسم غلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط عمومی با بیان اینکه در شرایط تحریمی و مشکلات اقتصادی کار کردن بسیار سخت است، به اقدامات شرکت فولاد مبارکه اصفهان اشاره کرد و گفت: هر مدیری در یک سازمان باید به بحث ارتباطات توجه ویژه‌ای داشته باشد، مدیری که به ارتباطات اعتقاد نداشته باشد اگر توانمند‌ترین آدم هم باشد نمی‌تواند موفقیتی کسب کند.

وی در ادامه افزود: مشخص است که این شرکت با مدیریت عظیمیان به عنوان مدیرعامل و ترابی به عنوان مدیر روابط عمومی به این شکل فعالیت کرده که موفق بوده است، چرا که روابط عمومی مانند یک پل ارتباطی است و در فولاد مبارکه این وظیفه به بهترین شکل خود انجام شده است.

تقدیر-مبارکه-روابط2

کاظمی دینان با تاکید بر اینکه "پرداختن به مسئولیت‌های اجتماعی در شرایط بحرانی یک اقدام تحسین برانگیز است" به اقدامات انجام شده از طرف شرکت فولاد مبارکه در ایام کرونا به بیمارستان‌‌ها و مردم نیازمند اشاره کرد.

کار رسانه‌ای منسجم در بخش صنایع فولادی انجام بگیرد

امیرعباس تقی‌پور عضو شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی  با اشاره به ایجاد سامانه ارزیابی رسانه توسط حوزه روابط‌عمومی فولاد مبارکه و لزوم پرداختن به حوزه معادن و فولاد، گفت: باید کار رسانه‌ای منسجم و گسترده ‌ای در بخش صنایع معدنی و فولادی انجام بگیرد تا به شناخت بیشتری از آن بین مردم منجر شود و امیدواریم این مهم با توجه به ایجاد سامانه ارزیابی رسانه محقق خواهد شد.

بهروز راعی، عضو شورای سیاست گذاری هفته روابط عمومی ایران نیز در این دیدار به اهمیت ارتباطات در صنعت بعنوان یک ضرورت انکار ناپذیر تاکید کرد و از اقدامات و  فعالیت های ارزش آفرین شرکت فولاد مبارکه اصفهان تقدیر کرد.

در ادامه این نشست مهندس حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان ، ضمن خیرمقدم گویی به میهمانان، در سخنانی  به اهمیت ارتباطات در جامعه بویژه برای بنگاه های اقتصادی اشاره کرد و گفت: ارتباطات و تعامل با شرکای اجتماعی  پایه ی اساسی هر صنعت و اقتصادی است که به شکوفایی می اندیشد.

وی با بیان این مهم که شرکت فولاد مبارکه اصفهان هم اکنون از جایگاه ویژه ای بلحاظ قدرت مالی، توان تخصصی و فنی در کشور برخوردار است لیکن این همه توانایی برابر قدرت رسانه و ارتباطات ، هیچ است.

عظیمیان به رویکرد شرکت در ایفای مسئولیت های اجتماعی که در آموزه های دینی، برآن تاکید شده است افزود: فولاد مبارکه در سه دهه پس از راه اندازی به جایگاهی رسیده است که باید خدمتگذار جامعه بدون هیچ منتی باشد چرا که این جایگاه را مرهون حمایت هایی است که مردم در زمان جنگ ، همزمان به فکر توسعه بودند و به آبادانی میهن خویش نگاهی عمیق اندوخته بودند.

عظیمیان از صرف ۱۱۰ میلیارد تومان جهت خریر تجهیزات پزشکی و درمانی جهت بیمارستانهای دولتی، خیریه و خصوصی اشاره کرد و گفت تا ۱۵۰ میلیاردتومان هیات مدیره شرکت برای مقابله با کرونا موافقت داده و درصورت لزوم بیشتر تا ۲۰۰ میلیارد تومان هم پرداخت می کنیم.

وی به اهدای اکسیژن بیمارستانهای اصفهان و استان های همجوار اشاره کرد و گفت: هم اکنون روزانه بیش از ۷۰ تن اکسیژن تحویل می دهیم که نیاز جدی بیماران کرونایی است.

تقدیر-مبارکه-روابط-عمومی1

وی به موضوع آموزش آنلاین مدارس اشاره کرد و با توجه به تامین تبلت برای مناطق کم برخوردار و بی بضاعت گفت: بیش از ۱۶۰۰ تبلت به دانش اموزان بی بضاعت تحویل شده و در صورت نیاز تامین خواهد شد.

وی رشد منحنی تولید در فولاد مبارکه را توام به رشد ارایه خدمات و همکاری و هماهنگی با سایر دستگاههای اداری و اجرایی و خدماتی و بویژه نهادهای حمایتی  بوده که توانسته برند مبارکه را در جایگاه ویژه ای با اقبال و نگرش خوب نگه دارد.

مهندس عظیمیان در ادامه  یکی دیگر  از اهداف کلان شرکت فولاد مبارکه اصفهان  که همزمان با توسعه کمی در ظرفیت ها و افزایش تنوع و کیفیت محصولات،  برآن تاکید شده است را بهبود مستمر وضعیت زیست محیطی شرکت دانست و گفت: پالایش انلاین توسط سازمان محیط زیست و اقدامات متعدد در راستای حفاظت از زیست محیط، از محور فعالیت های شرکت در این راستا است.

وی به موضوع مدیریت منابع آب و بهبود فرایند منابع انرژی در شرکت اشاره کرد وگفت:  یک شتباه اساسی که ممکن است برای بسیاری از افراد اتفاق بیفتد، میزان مصرف آب در ایران است. کل مصرف آب در کشور نزدیک به ۹۶٫۳۷ میلیارد متر مکعب در سال است. در این میان، کشاورزی با ۸۳/۸۸ درصد سهم در رتبه اول، مصرف شرب عمومی با ۳۳/۸ درصد دوم و در نهایت صنعت با ۷۴/۲ درصد در جایگاه سوم قرار دارد. فولاد مبارکه اصفهان سهم زیادی از صنعت کشور را در اختیار دارد. همچنین به عنوان بزرگترین تولید کننده فولاد در غرب آسیا و شمال آفریقا شناخته می شود. این کارخانه از ابتدای تأسیس، کاهش مصرف آب را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: روند افزایش محصولات خط تولید متناسب با میزان آب مصرفی این کارخانه به تنهایی گویای این تلاش و برنامه ریزی است.

فولاد مبارکه در ابتدای فعالیت خود فقط برای تولید ۲٫۴ میلیون تن مجوز استخراج ۴۰ میلیون متر مکعب آب را داشت. ده سال بعد، در سال ۱۳۸۰، میزان آب مصرفی به ۱۷٫۱ میلیون مترمکعب و میزان تولید به ۳ تن فولاد رسید.

برنامه هایی برای افزایش تولید و کاهش همزمان مصرف آب آغاز شد. سرانجام، در سال ۹۶ و ۹۷، آخرین پروژه های تصفیه و بازاچرخانی پساب های صنعتی افتتاح شد. بنابراین انجام این اقدامات، علی رغم اینکه تولید به ۶/۲ میلیون تن رسیده بود، ۶۱٪ از مصرف آب کاسته شد.

تقدیر-مبارکه-روابط-عمومی-3

وی افزود: با این اقدامات، فولاد مبارکه اصفهان به کمترین مصرف سرانه آب در بین کشورهای تولید کننده فولاد در جهان رسید.

فعالسازی ۵۰ هزار میلیاردتومان پروژه در فولاد مبارکه 

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان به فرایند استحصال فاضلاب شهرهای اقماری و ایجاد تصفیه خانه اشاره کرد و گفت: با گسترش این تصفیه خانه ها و جمع آوری پساب از شهرهای همسایه، میزان مصرف آب فولاد مبارکه به حداقل ممکن کاهش می یابد، به طوری که این یک گام بزرگ برای مبارزه با خشکسالی است.

عظیمیان در ادامه با اشاره به ایجاد چهارمین هلدینگ اقتصادی با موضوع تامین مالی و بازار سرمایه گفت: هم اکنون بالغ  بر  ۵۰ هزار میلیاردتومان پروژه در این شرکت تعریف شده  که در اقصی نقاط میهن در حال اجرا می باشد که این گستردگی خود تماد و نمونه بارز عدالت خواند که موجب اشتعالزایی در سراسر میهن عزیز می گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه رسانه ها و نخبگان کشور به ظرفیت های ایجاد شده و حفاظت و حراست از سرمایه های ملی شد و گفت: فولاد مبارکه برای بقا و حضور در بازارهای جهانی نیاز به توسعه و تحول داشته و راه انداری طرح نورد ۲ این شرکت که سال ها پیش به تصویب دولت رسیده است ،  می تواند محرک بسیار قدرتمندی برای توسعه و آبادانی و شکوفایی کشور باشد چراکه در نورد ۲، محصول نهایی با کیفیت تولید می شود.

وی افزود؛ امیدواریم با اجرای نورد۲ فولادمبارکه اصفهان ، که این شرکت را به سرحد سود دهی می رساند بتوانیم سرمنشا خدمات ماندگار و تحرکات اساسی در اقتصاد و مقوله های اجتماعی باشیم‌.

در ادامه نشست مهندس ایرج ترابی گزارشی از اقدامات و فعالیت های این مدیریت و دستاوردهای ملی و متطقه ای روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان به حاضرین ارایه کرد.

در این نشست، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان ، ایرج ترابی مدیر روابط‌‎عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان محسن فخریان_ رییس واحد اطلاعات و اخبار شرکت فولاد مبارکه اصفهان،  غلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی، امیرعباس تقی‌پور _ برگزارکننده نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت و پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک ، بهنام تقی‌پور _ دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، بهروز تقی‌پور، عضو شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی _، بهروز راعی _عضو شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی، ناهید مونسان مدیر روابط‌عمومی بانک سرمایه ، محمدرضا پارسیان مدیر روابط‌عمومی شهرداری منطقه یک تهران ، منصور ساعی عضو هیئت‌علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات و یگانه قاسمی روابط عمومی کنفرانس هفته روابط‌عمومی حضور داشتند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها