|
کدخبر: 134165

حضور مثبت نمایندگان بخش خصوصی در شورای‌عالی معادن

با حضور نمایندگان بخش خصوصی در شورای‌عالی معادن، شاهد تحولات مثبت در مسیر تصمیم‌گیری‌های انجام شده در این شورا براساس انصاف و عدالت و شفافیت هستیم.

معدن حضور مثبت نمایندگان بخش خصوصی در شورای‌عالی معادن

حسن حسینقلی رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های صنایع و معادن سرب و روی ایران با اعلام این مطلب گفت: شورای‌عالی معادن در سال‌های گذشته مانند یک گاوصندوق فولادی بود که همه چیز در آن محرمانه و فوق محرمانه تلقی می‌شد و معدن‌داران به درستی در جریان تصمیمات مهم این شورا قرار نمی‌گرفتند.

وی افزود: حتی کسانی که پرونده سلب صلاحیت برای‌ آنها تشکیل می‌شد اجازه دفاع نداشته و ناگهان با خبر تعطیلی معدن خود مواجه می‌شدند.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های صنایع و معادن سرب و روی ایران با بیان این که پیش از ورود نمایندگان اتاق ایران به شورا، دفاع مناسبی از بخش‌خصوصی صورت نمی‌گرفت گفت: متاسفانه این شورا به حیاط خلوت معاون سابق معدنی وزیر صمت بدل شده بود و بابت هر تصمیم فراقانونی که ایشان به دنبال انجام آن بود، مصوبه‌ای از شورا دریافت می‌کرد و معدن‌کاران ناچار بودند برای ابطال این گونه تصمیمات ماه‌ها در دیوان عدالت اداری موضوع را پیگیری کنند.

حسینقلی گفت: متاسفانه شاهد آن هستیم که با حضور نماینده اتاق بازرگانی در شورای‌عالی معادن، منافع عده‌ای به خطر افتاده و بی‌اخلاقی‌های اخیر نیز در پی همین ماجراست.

 

منبع: اخبار فولاد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها