|
کدخبر: 125803

افتتاح نمایشگاه ماینکس ۲۰۲۰ در تهران

نهمین دوره از نمایشگاه ماینکس ٢٠٢٠ امروز با حضور سعید زرندى معاون طرح و برنامه وزارت صمت، تقى نبئى رئیس سازمان نظام مهندسى معدن ایران، بهرام شکورى رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنى اتاق بازرگانى ایران افتتاح شد.

معدن افتتاح نمایشگاه ماینکس ۲۰۲۰ در تهران

نمایشگاه تخصصی ماینکس ۲۰۲۰ که هشت دوره از برگزاری آن می‌گذرد، امسال در شرایطی خاص به دلیل شیوع ویروس کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. البته این بحران می‌تواند بازدیدکنندگان را تخصصى تر از دوره هاى گذشته کند.

نکته مهمی که درخصوص برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه معدن و صنایع معدنی همواره مورد توجه قرار گرفته، این است که نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای ارائه آخرین دستاوردهای فعالان این عرصه و معرفی آن به جامعه معدنی و صنعتی ایرانی و هم شرکت‌های خارجی است و هرساله نمایندگانی از کشورهای مختلف صنعتی و معدنی در نمایشگاه‌های تخصصی و مختلف ایرانی حضور پیدا می‌کنند و بعضا این حضور زمینه ساز همکاری‌های مشترک بین شرکت‌های ایرانی و خارجی شده است.

یکی از ویژگی‌های شاخص نمایشگاه سالانه معدن و صنایع معدنی ایران ( ماینکس) حضور پررنگ تشکل‌ها و همچنین شرکت‌های معدنی و صنعتی بخش خصوصی در کنار شرکت‌های بزرگ دولتی در این نمایشگاه است که طی سال‌های گذشته همواره شاهد آن بوده‌ایم و این امر منجر به همکاری میان شرکت‌های کوچک و متوسط بخش خصوصی با سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی شده است.

انتظار می‌رود نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (ماینکس۲۰۲۰) با حضور مقامات اول در بخش صنعت و معدن کشور افتتاح شد و دولتی‌ها توجه ویژه به بخش معدن و صنایع معدنی و اقداماتی که در راستای توسعه این دو بخش انجام می‌شود، داشته باشند.

گفتنی است بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی برگزار‌کنندگان ماینکس ۲۰۲۰، حامیان و مشارکت‌کنندگان در نهمین دوره نمایشگاه، سازمان نظام مهندسی معدن ایران، انجمن مهندسی متالورژی و مواد ایران، انجمن صنفی صنعت ریخته‌گری، سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) هستند.

 

منبع: صنعت کار

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها